مس رفسنجان بالاخره سرمربی خود را انتخاب کرد


الهامی سرمربی مس رفسنجان شد

سرمربی فصل گذشته هوادار به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان انتخاب شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته هوادار به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان انتخاب شد. قرارداد او و مس رفسنجان به مدت ۲ سال اعتبار دارد.

مس رفسنجان فصل گذشته با هدایت محمد ربیعی در رتبه پنجم لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

مدیران باشگاه مس رفسنجان در ابتدا از محمد ربیعی سرمربی چهار فصل گذشته این تیم به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم خود خبر داده بودند که گویا پس از رایزنی‌ها ۲ طرف به توافق نرسیدند و این مربی از دستور کار باشگاه خارج شده است.

از سوی دیگر شرکت ملی مس حضور مربی خارجی را در مس رفسنجان ممنوع کرده و کنار کشیدن ربیعی باعث شده که رفسنجانی‌ها به دنبال بستن قرارداد بین مربی‌های بدون تیم باشند.

کارنامه الهامی در همکاری با بزرگان فوتبال همچون ناصر حجازی، فیروز کریمی، یحیی گل‌محمدی و صمد مرفاوی از نگاه برخی کارشناسان، تجربه خوبی طی این سال‌ها برای این سرمربی ایرانی به شمار می‌رود؛ از نظر موافقان الهامی، سبک بازی فنی، تاکتیکی‌ و روحیه تهاجمی در بازی‌های این سرمربی شاید تا حدی بتواند تیم مس رفسنجان را در رویای خود برای گرفتن سهمیه آسیایی یاری رساند.

از آن گذشته الهامی ۲ مرحله سابقه قهرمانی در جام‌حذفی را دارد و وی علاوه بر این قهرمانی‌ها توانست با تیم های مختلف بر استقلال غلبه و دردسرهایی نیز برای سرخ‌پوشان بایتخت ایجاد کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105767
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.