جلالی کارشناس و ناظر داوری فدراسیون فوتبال


بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد

کارشناس و ناظر داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور در بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان باید بخاطر بازی خطرناک، به سروش رفیعی مهاجم قرمز پوشان اخطار می‌داد و فکر می‌کنم این بازیکن در این صحنه ۲ اخطاره و بایستی از زمین بازی اخراج می‌شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل ایرنا جلالی افزود: سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس روی یک صحنه با کف استوک به پای بازیکن مس کرمان ضربه می زند و این اتفاق به معنی دریافت جریمه شخصی است و حداقل کارت زرد دارد که از دید داور پنهان ماند.

وی اظهار داشت: اخراج بازیکن پرسپولیس در آن صحنه شاید روند بازی را به نفع کرمانی ها تغییر می داد و علاوه بر آن، این بازیکن قرمزها دربی پایتخت را هم از دست می داد.

این کارشناس داوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین کمک داور اول در یک صحنه بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان به اشتباه یک آفساید به ضرر پرسپولیس اعلام کرد که به نظر من ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

وی اضافه کرد: در یک صحنه دیگر نیز کمک داور دوم بازی روی فرار مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به اشتباه اعلام آفساید کرد.

وی با بیان اینکه روی شیخ دیاباته در بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان هیچ خطای پنالتی اتفاق نیفتاد افزود: در صحنه دیگر سعید صادقی وینگر راست پرسپولیس در محوطه جریمه مس کرمان به زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت که آن هم پنالتی نبود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در حالی از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار برعهده عباس راکی بود.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان به نحوه داوری در این بازی به ویژه به وضعیت کارت ندادن داوری اعتراض داشتند.

گل آفساید مس رفسنجان

جلالی همچنین در خصوص داوری بازی مس رفسنجان و سپاهان اصفهان نیز گفت: این بازی فقط یک صحنه بحث برانگیز داشت که در آن مهاجم مس رفسنجان دروازه سپاهان را باز کرد اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید که باوجود زاویه فیلم برداری و تصویری که در تلویزیون مشاهده کردیم، کارشناسی روی آن توپ بسیار سخت است.

وی ابراز داشت: در این موقعیت باید به تصمیم کمک داور بازی احترام گذاشت زیرا بهترین بیننده و مسلط به بازی، خود کمک داور بود و ما هم در تصویر منتشر شده نمی توانیم به قطعیت بگوییم گل صحیح است یا نیست.

این کارشناس داوری افزود: در صحنه دیگر بازیکن مس رفسنجان خودش را به بازیکن حریف می‌زند و داور به اشتباه خطا به نفع مس اعلام کرد که در آن صحنه نیز می توانست دستور به ادامه بازی بدهد.

تیم فوتبال مس کرمان بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور را با یک گل به پرسپولیس تهران واگذار کرد و بازی مس رفسنجان و سپاهان اصفهان نیز بدون گل خاتمه یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97998
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.