بانوان کماندار کرمانی دوباره قهرمان شدند

تیم تیراندازی با کمان مس کرمان قهرمانی خود را در بخش کامپوند مسابقات لیگ برتر کشور تکرار کرد و بازهم جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

به گزارش کرمان‌نو، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بانوان کماندار مس کرمان در رقابت‌های کامپوند لیگ برتر و در هفته آخر این رقابت‌ها در سایت تیراندازی آزادی تهران به مصاف تیم هیئت مرکزی رفتند که موفق شدند با نتیجه قاطع ۴ بر یک به پیروزی برسند.

با کسب این برد بانوان کمانداران مس کرمان موفق شدند با پیروزی در تمامی رقابت‌های خود، مقتدرانه ۱۲ امتیازی شوند و قهرمانی فصل قبل خود را در این رقابت‌ها تکرار کنند.

این تیم در هفت سال گذشته با چهار قهرمانی و سه نایب قهرمانی تبدیل به یکی از پرافتخارترین تیم‌های تیراندازی کشور در بخش کامپوند بانوان شده است که در بازی‌های این فصل نیز افتخار آفرینی خود را تکرار کرد.

نفرات این فصل تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان در این فصل شامل هانیه اسلامی، بیتا عاشق زاده، فاطمه همتی، هاله ایزدخواه، زهرا عاشری، عاطفه جلالی، مژگان اسدی، فاطمه ایرانمنش تشکیل می‌دادند که هدایت این تیم بر عهده سمیه عباسور بود.
جام قهرمانی این مسابقات نیز پس از برگزاری بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور به طور رسمی به تیم بانوان کامپوند مس کرمان اهدا شد.

سمیه عباسپور مربی تیم بانوان تیراندازی با کمان مس‌کرمان، در رابطه با سطح کیفی مسابقات لیگ برتر این فصل تیراندازی با کمان کشور در بخش کامپوند اظهار کرد: مسابقات امسال پس از کرونا به روال عادی خود برگشته بود و طبیعی بود که با راحت‌تر شدن کار تیراندازان، سطح بازی‌ها نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی رقابت‌های تیم ملی، تیراندازان همگی برای ثبت بهترین رکوردها در این رقابت‌ها آمده بودند و همین سبب سختی رقابت در مسابقات این فصل می‌شد از همین رو کسب عنوان قهرمانی در شرایط آسان برای تیم ما به‌دست نیامد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98385
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.