مدیر کل سابق اداره ورزش:


بودنم در کیش را مدیون خدمت در کرمان هستم

امیری خراسانی مدیر کل سابق اداره ورزش در مراسم تودیع خود گفت: «اگر اکنون در کیش هستم مدیون خدمت در کرمانم‌»

کرمان نو| صبح امروز دوشنبه ۲۵شهریور مراسم معارفه میثم پاریزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و تکریم دکتر امیری خراسانی با حضور تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش ،نمایندگان کرمان و راور ،شهربابک و سیرجان در مجلس، معاون سیاسی استانداری کرمان و جمعی دیگر از مسوولان استانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این مراسم خراسانی بیان کرد:« اگر اکنون در کیش هستم،مدیون خدمت در کرمانم.»

امیری خراسانی مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان در این جلسه گفت: «در سال ۹۵ آمار ورزشکاران استان ۶۵هزار نفر بود و در سال ۹۷به ۱۱۰هزار نفر رسیده است.»
امیری خراسانی یادآورشد، که اداره ورزش جوانان کرمان در زمان مسوولیت وی در بخش مستند سازی املاک، موفق عمل کرده است و در این راستا ۲۴۰هزار متر سندگذاری شده و همچنین ۲۷درصد ارزش افزوده در تملک دارایی ها را داشته است.
به گفته امیری خراسانی سال گذشته اداره ورزش وجوانان کرمان در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۵نفر نماینده داشته است و همچنین رای گیری مجمع ملی سمن ها هم در کرمان انجام شده است.

وی ادامه داد: «زمانی که من آمدم آقای رزم حسینی خیلی مرا حمایت کرد زیرا آن زمان می گفتند یک بچه، مدیرکل اداره ورزش شده است.»
خراسانی درباره مدیر کل جدید گفت: «از سال ۷۹ با میثم پاریزی همراه بودم و هر دو در مکتب اکبر ایرانمنش فعالیت کردیم. این مسیر سختی و دلخوری های خودش را دارد اما همه به هم کمک خواهیم کرد.»
امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34782
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.