تساوی مسها در رفسنجان

بازیهای هفته بیست وچهارم لیگ آزادگان در حالی برگزار شد که این رقابتها به اوج حساسیت خود رسیده و جدال بالای جدول بسیار نزدیک ادامه دارد.

این بازی در رفسنجان برگزار شد و نیمه اول بدون اتفاق خاصی به پایان رسید و تنها حادثه نیمه نخست کارت زرد گرفتن محمد‌حسین کریم‌زاده از مس رفسنجان در دقیقه ۲۷ بازی بود.

اما در نیمه دوم حضور رفسنجانی‌ها در زمین مس کرمان محسوس بود و فقط سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که آرمان شهدادنزاد ناجی دروازه اش شد.

حملات مس رفسنجان پی درپی اتفاق می افتاد و بیشتر آرمان شهدادنژاد دروازه تیمش را حفظ کرد.
در دقیقه ۶۵ بازی اشتباه عجیب مدافعان مس میرفت که میزبان را صاحب گلی طلایی کند اما مهاجم تیم رفسنجان موقعیت تک به تک را به اوت زد. تا دروازه نارنجی‌پوشان کرمانی همچجنان بسته بماند.

در دقیقه ۷۷ ضربه سر مهاجم مس رفسنجان میلی‌متری از کنار دروازه مهمان به اوت رفت و بدین ترتیب در پایان نود دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و مسی‌ها امتیاز را تقسیم کردند.

تا فردا که تمام بازی‌های هفته بیست‌و چهارم انجام شود مس کرمان با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد. مس رفسنجان هم ۳۴ امتیازی و جایگاه دهم جدول را در اختیار دارد.
گل‌گهر هم این هفته مهمان ملوان انزلی بود و توانست از این تیم بالای جدولی یک امتیاز بگیرد. این بازی هم گلی نداشت.گل‌گهر نیز با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

اما قطعا در پایان بازیهای فردا شاهد جابجایی تیمها بویژه در صدر جدول خواهیم بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10183
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.