گل‌گهر- پرسپولیس


جدال بر سر تصاحب صدر جدول

درچارچوب هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران ۲ تیم بالای جدول پرسپولیس و گل‌گهر در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان برای تصاحب صدر جدول از ساعت ۱۶ امروز شنبه ۱۰ دی‌ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 به گزارش کرمان‌نو، پرسپولیس با ۲۶ امتیاز در رده‌ی دوم و گل‌گهر با ۲۴ امتیاز و با احتساب بازی عقب‌افتاده هفته‌ی گذشته‌اش در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد. این بازی در حالی امروز در سیرجان برگزار می‌شود که پرسپولیس با یک امتیاز و با توجه به تفاضل گل می‌تواند صدر جدول را پس بگیرد و گل‌گهر با برد خانگی و تفاضل گل می‌تواند صدر جدول را از استقلال بگیرد.
البته این در شرایطی است که سپاهان برنده‌ی بازی امروز با پیکان نباشد، وگرنه تمام معادلات این ۲ تیم بهم می‌خورد و این شرایط در بین تیم‌های بالای جدول برحساسیت این بازی افزوده است.
علیرضا علیزاده هافبک تیم ‌گل‌گهر درباره وضعیت این تیم برای دیدار با پرسپولیس گفت: “با لغو بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم کار ما کمی سخت شد و در واقع بعد از تعطیلی لیگ برتر فقط یک بازی انجام داده‌ایم. با این حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر پرسپولیس را شکست بدهیم با یک بازی کمتر به صدر جدول می‌رویم و وضعیت گل‌گهر عالی خواهد شد.
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر با بیان اینکه بدون شک بازی سختی در پیش خواهیم داشت، چون پرسپولیس تیم باکیفیتی است و آنها هم می‌خواهند در این بازی به برد برسند، ادامه داد: ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به هیچ عنوان مساوی در این بازی به دردمان نمی‌خورد. ما می‌خواهیم تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باشیم، بنابراین باید پرسپولیس را شکست دهیم.”
حال باید دید برنده‌ این بازی حساس و صدر جدول شاگردان قلعه نویی است یا شاگردان یحیی گل‌محمدی!

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100060
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.