جشن نهمین قهرمانی تیم خاتون بم برگزار شد/ تداوم قهرمانی تیم خاتون بم

کرمان‌نو- پرونده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران با جشن نهمین قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم بسته شد.

شاگردان مرضیه جعفری در طول ۱۸ بازی این فصل، هیچ باختی را متحمل نشدند و از ۵۴ امتیاز ممکن توانستند ۵۰ امتیاز بگیرند و فقط ۵ بار دروازه خاتون در فصل اخیر باز شد.

سرمربی تیم خاتون بم نیز در حاشیه مراسم به خبرنگار کرمان‌نو گفت:تداوم قهرمانی بسیار سخت تر است و اینکه جلوی مردم شهرم سرم پایین نبوده و احساس غروری که مردم بابت این قهرمانی ها دارند بسیار خوشحال کننده است.

مرضیه جعفری افزود: لیگ امسال با کیفیت و منظم برگزار شد و با کمک خداوند و دعای خیر همشهریان که پشت سر ما بود موفق شدیم تا برای نهمین مرتبه عنوان قهرمانی لیگ برتر زنان ایران را به دست آوریم.

IMG 20230223 090215 1

او عنوان کرد: از اینکه توانستیم جام قهرمانی را وارد شهر بم کنیم و لبخند بر لبان مردم آوردیم بسیار خوشحال هستم و این موفقیت هدیه ای است که خداوند به ما عطا کرده است .

او افزود: از حمایت‌های همه جانبه دکتر بابک اسماعیلی مدیرعامل تیم تشکر می‌کنم زیرا همه جوره از هزینه شخصی خودش تیم را حمایت می‌کند و به تیم انگیزه می دهد .

سرمربی تیم خاتون بم درباره بازی‌های این دوره از لیگ گفت: با سه تیم بالای جدول ، بازی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تا اواسط نیم فصل دوم نیز فاصله ما بسیار کم بود اما توانستیم به کمک خداوند رقیب هایمان را پشت سر بگذرانیم و با اقتدار قهرمان شدیم .

او خاطرنشان کرد: تیم خاتون برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا در حال انجام کارها است و منتظریم زمان مسابقات مشخص شود.

جعفری می گوید از بین قهرمانی هایی که تاکنون به‌دست آوردیم قهرمانی سال ۹۰ و همچنین قهرمانی سال گذشته برای من بسیار لذت‌بخش بود.

IMG 20230223 085945

سرمربی تیم خاتون بم درخصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان ایران اضافه کرد: تاکنون در این خصوص پیشنهاداتی ارایه شده اما منوط به این بوده که نباید دیگر به صورت باشگاهی فعالیتی داشته باشم اما این موضوع برای من انجام شدنی نبوده است و باید دید از این به بعد چه کارهایی می توان انجام داد .

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان ایران گفت: تیم خاتون بم از پرافتخارترین تیم های لیگ بانوان است که توانست در پانزدهمین دوره لیگ برتر نیز برای نهمین مرتبه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

IMG 20230223 090041

دکتر منصور عزیزآبادی رییس هیات فوتبال شهرستان بم نیز گفت: به نمایندگی از مردم بم و تمامی ورزشکاران و فوتبال‌دوستان از دکتر اسماعیلی مدیرعامل تیم خاتون بم ، کادر فنی و سرمربی فهیم تیم خاتون بم سرکارخانم جعفری بابت این افتخارآفرینی بزرگ تقدیر و تشکر می‌کنم .

در حاشیه این مراسم لوح سپاسی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر بم به مرضیه جعفری سرمربی خاتون بم اهدا شد.

در نهمین جشن قهرمانی بازیکنان تیم بم به دلیل حمایت از زلزله‌زدگان خوی هنگام بالابردن جام قهرمانی شادی نکردند. این نهمین قهرمانی بمی‌ها در فوتبال زنان است که پرافتخارترین تیم فوتبال زنان محسوب می‌شود.

این مراسم با حضور گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان ایران ، رضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ، دکتر منصور عزیزآبادی رییس هیات فوتبال شهرستان بم،جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پرشور بانوان بمی شامگاه چهارشنبه در محل ورزشگاه فجر بم برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101713
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.