کادر فنی زیر ذره‌بین هیات مدیره جدید گل‌گهر


دبه‌ی کمک قلعه‌نویی| از سیرجانِ بدون امکانات تا سیرجانِ بی‌نظیر

کمک امیر قلعه نویی در تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امروز در دو مصاحبه، اظهاراتی کاملا متفاوت بر زبان آورد و به نوعی «دبه» کرد.

سعید الهویی که به واسطه خودداری امیر قلعه نویی در برخی نشست‌های خبری به چهره تقریبا شناخته‌ شده‌ای تبدیل شده، امروز صبح سیرجان را شهری بدون امکانات کافی برای زندگی عنوان کرد اما عصر که شد، این شهر را دارای بهترین استانداردهای لازم از نظر ورزشی دانست تا نشان دهد «دبه» کردن را خوب آموخته.

خبرگزاری ایسنا امروز مصاحبه‌ای از این مربی منتشر کرد که در بخشی از آن الهویی در خصوص خودداری تیم گل گهر از انجام تمریناتش در سیرجان گفته بود:

 

گل ‌گهر امکانات ورزشی خوبی دارد اما امکانات کلی برای زندگی ندارد. آقای قلعه‌نویی بهتر از هر کسی می‌داند که تیم باید در سیرجان باشد.

او در ادمه گفته بود که «وقتی شما یک خودرویی را می‌خرید که 100 ملیلون قیمت دارد، باید روغن و بیمه متناسب برای این ماشین بگیرید. باشگاه گل ‌گهر به بازیکنان تیم شان به چشم یک دارایی نگاه می ‌کند، پس باید سعی شود امکانات برای این بازیکنان ایجاد شود که عملکرد بهتری  کسب شود. با همین رویکرد تیم ترجیح می ‌دهد که در تهران تمرینات خود را پیگیری کند.»

به گفته الهویی «قلعه‌ نویی پیگیرتر از هر کسی است که تیم ساکن شهر سیرجان شود همچنین ایشان سعی می ‌کنند مشکلات پروازی را برطرف کنند. با این وجود ما در نصف هفته به خاطر بازی ‌ها در سیرجان هستیم اما ما منتظر هستیم امکانات فراهم شود تا در سیرجان حضور پیدا کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم.»

چرخش 180 درجه‌ای

ساعتی از این مصاحبه نگذشته بود که از باشگاه گل‌گهر خبر رسید که تمرینات این تیم به سیرجان منتقل می‌شود.

در مصاحبه‌ای که از الهویی عصر امروز در سایت ورزش سه منتشر شد، اظهاراتی کاملا متفاوت بیان شده بود. آنجا که او درباره انتقال تمرینات از تهران به سیرجان گفته

بخاطر اینکه استانداردهای ورزشی در سیرجان بالاتر از سطح ایران است و شاید بشود گفت با هیچ شهری قابل مقایسه نباشد، مشکلی از این بابت برای تیم وجود نخواهد داشت و با توجه به افتتاح ورزشگاه جدید، شرایط خوبی پیش روی ماست تا به سیرجان برویم و تمریناتمان را ادامه دهیم.

او در ادامه حتی عنوان کرده که «شهر سیرجان از نظر ورزشی و امکانات در کشور کم‌نظیر است

نکته جالب آنجاست که مصاحبه الهویی با خبرگزاری ایسنا هم تغییر کرده و دیگر خبری از آن جمله که سیرجان امکانات کلی برای زندگی ندارد، نیست. گرچه این مصاحبه در وبسایت طرفداری هم منتشر شده و تا لحظه تنظیم این خبر اظهارات انتقادی الهویی از مصاحبه برداشته نشده.

البته اگر این عبارت را در گوگل سرچ کنید «گل ‌گهر امکانات ورزشی خوبی دارد اما امکانات کلی برای زندگی ندارد» تصویر زیر را می‌بینید:

222

همانطور که می‌بینید این عبارات در ایسنا هم بوده و احتمالا بنا به خواست الهویی از متن مصاحبه برداشته شده‌. این مربی که روزگاری در نشریات ورزشی قلم می‌رد انگار اصل «دبه کردن» را به خوبی یاد گرفته اما فراموش کرده که در عصر حاضر زیر حرف‌های خود زدن به آسانی نیست، حتی اگر پرمخاطب‌ترین رسانه ورزشی ایران هم پشتت باشد.

کادر فنی زیر ذره‌بین هیات مدیره جدید

البته این تغییر موضع و یا دبه کردن الهویی شاید به این دلیل باشد که هیات مدیره جدید گل‌گهر قصد ندارد بر سر برخی زیاده‌خواهی‌های تیم فنی کوتاه بیاید و شش دانگ توجه خود را معطوف تیم کرده‌اند تا نگذارند کادر مربی‌گری باشگاه مستاجر خوشبخت این تیم در فصل جاری فوتبال لیگ برتر باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65576
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.