درخشش بانوی جیرفتی در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور

فاطمه پایندان، بانوی ورزشکار جیرفتی در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور مقام سوم رشته پرتاب نیزه را به خود اختصاص داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش‌های بانوان و آقایان با یاد و گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری قهرمان فقید این رشته ورزشی به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

این مسابقات در بخش بانوان با حضور ۱۸۰ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور به مدت دو روز برگزار شد.

چهار نفر به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافت که در پایان فاطمه پایندان از شهرستان جیرفت در رشته پرتاب نیزه مقام سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین رقابت‌های بخش آقایان این رویداد کشوری نیز طی روز‌های ۱۸و۱۹اردیبهشت با حضور تیم‌های استانی سراسر کشور به میزبانی ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار خواهد شد.

این مسابقات حکم انتخابی اعضای تیم ملی دو و میدانی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه امسال به میزبانی کشور کلمبیا برگزار می‌شود را دارد.

زنده یاد سید رضا انتظاری از قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ورزش دو و میدانی است که سابقه کسب دو‌مدال نقره در مواد ۴۰۰و ۸۰۰ متر و یک مدال برنز در ماده ۴در ۴۰۰متر امدادی بازی‌های آسیایی سال ۱۹۷۴تهران را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88043
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.