با حضور رئیس هیات تنیس استان


رییس هیات تنیس شهرستان بم انتخاب شد

طی مراسمی با حضور رییس هیات تنیس استان کرمان، معاون فرماندار بم ،رییس اداره ورزش و جوانان بم و رییس هیات تیراندازی بم آرمین آرشام به عنوان رییس هیات تنیس شهرستان بم انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کرمان نو، رییس هیات تنیس استان کرمان گفت: بعد از مدت‌ها نبود ورزش تنیس در شرق استان کرمان با رایزنی اداره ورزش و جوانان بم آرمین آرشام به عنوان رییس جدید هیات تنیس شهرستان بم معرفی شد .

مرتضی ایرانمنش افزود: از ارکان های مهم هیات های ورزشی راه اندازی آن ورزش در سطح شهرستان ها است و همچنین ورزشکاران بمی از  لحاظ فیزیولوژیکی و آمادگی جسمانی از سایر ورزشکاران استان آماده تر هستند و توانمندی های بالقوه دیگری نیز دارند .

وی بیان کرد: شهرستان بم در رشته تنیس از توانمندی های بالایی بر خوردار است كه با استفاده بهینه از آنها می توان این رشته ورزشی را بیش از پیش توسعه و رونق داد.

وی اظهار کرد: در کنار توجه به تنیس آقایان، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا از ظرفیت بانوان نیز در تنیس بانوان استفاده کنیم تا شاهد درخشش آنها نیز باشیم.

رییس هیات تنیس استان کرمان تاکیدکرد: ورزش تنیس استان کرمان جزو سه تیم برتر کشوری است و در حال حاضر از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است.

وی می گوید این هیات در استان کرمان سابقه ۴۷ ساله دارد و خوشبختانه امسال نیز مسابقات گریدA  آسیای این رشته ورزشی نیز برای اولین بار در کرمان برگزار شد. ایرانمنش عنوان کرد: با راه اندازی این هیات ورزشی در شهرستان بم نیز سال آینده اردوی تمرینات تیم ملی زیر ۱۲ سال نیز در شهرستان بم برگزار می شود.

هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است

رییس هیات تنیس شهرستان بم نیز در این مراسم به خبرنگار کرمان‌نو گفت: با شروع بیماری کرونا و  رعایت نکات بهداشتی که به دلیل شیوع این ویروس به دنبال داشت بسیاری از ورزش ها تعطیل شده بودند و ورزشکاران نیز از ورزش دور شده بودند اما به واسطه آشنایی که با ورزش تنیس داشتم و همچنین با حمایت های هیات تنیس استان کرمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بم موفق به راه اندازی اولین باشگاه تنیس این شهرستان شدم.

آرمین آرشام افزود: هزینه در ورزش سرمایه گذاری است و هرچقدر در ورزش هزینه کنیم به واقع سرمایه‌گذاری کرده ایم زیرا با سرمایه‌گذاری در این مقوله می توانیم از بسیاری هزینه هایی که برای جلوگیری از ناهنجاری ها می شود، جلوگیری کرد.

وی توضیح داد: زمینی که برای هیات تنیس در نظر گرفته ام در بهترین نقطه و مرکز شهر بم قرار دارد و متعلق به مادر بنده است که ایشان هم در همین رشته دارای مقام و از ورزشکاران بنام تنیس هستند و به دلیل حمایت مادرم و علاقه‌ای که به ورزش دارم این زمین را برای تنیس در نظر گرفتم.

وی می گوید امیدوارم بتوانم با همکاری اداره ورزش جوانان و همچنین با پشتیبانی فرمانداری بم تیم خوبی را در این شهرستان راه اندازی کنم تا در سطح کشور بدرخشد.

آرشام تصریح کرد: ورزش تنیس سال های قدیم زمینی در ارگ جدید برای تمرین داشته که به دلیل مسافت رفت و آمد برای خانواده‌ها سخت بوده و امیدوارم با وجود این زمین در مرکز شهر مردم دیگر راحت تر بتوانند از این رشته مفرح لذت ببرند.

رییس جدید هیات تنیس بم نیز گفت: اولین پایگاه قهرمانی تیم ملی در استان کرمان را در شهرستان بم نیز ایجاد خواهیم کرد که با وجود  راه‌اندازی آن تیم ملی می تواند اردوهای خود را در این پایگاه برگزار نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.