سومین تساوی گل‌گهر مقابل چشمان ویلموتس

در هفته ی سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، سومین تساوی شاگردان وینگو مقابل چشمان ویلموتس در سیرجان رقم خورد.

پس از وقفه دو هفته‌ای که در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شاهدش بودیم، امروز با برگزاری دیدار دو تیم گلگهر سیرجان و پارس جنوبی که از ساعت ۱۹:۱۵ عصر امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان آغاز شد، وارد هفته سوم بازی‌های لیگ نوزدهم شدیم.
تیم گل گهر سیرجان با ترکیب میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، حسام پورهاشم، پیمان نامور، امین پورعلی، کوین یانسون، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و پیمان رنجبری در این دیدار حضور یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این دیدار با تساوی یک ـ یک در حالی پایان یافت که گل گهر از دو بازی گذشته خود نیز، یک تساوی برابر نساجی مازندران و یک تساوی مقابل سایپا به دست آورده بود و در سوی مقابل تیم شاگردان کمالوند هم با شکست مقابل پرسپولیس و تساوی مقابل ذوب آهن به دومین تساوی خود در هفته سوم رسیدند.

سجاد آشوری در دقیقه ۲۶ برای گل گهر سیرجان و محمد نوری در دقیقه ۵۶ از روی نقطه‌ی پنالتی برای پارس جنوبی جم گلزنی کردند.

این بازی حواشی زیادی داشت، در حالی که قبل از شروع مسابقه سرمربیان دو تیم گپ و گفت صمیمانه‌ای داشتند، اما با شروع بازی تنش‌هایی بین طرفین به وجود آمد، خوشحالی فراز کمالوند بعد از اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی موجب شد تا بگوویچ، سرمربی گل‌گهر به سمت او رفته و واکنش تندی به حرکت همتای خود در سمت مقابل داشته باشد، این حرکت با کارت زرد سید وحید کاظمی به بگوویچ همراه بود.
سجاد آشوری با وجود اینکه تنها ۴۹ دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت از ترکیب گل‌گهر خارج شد، اما نمایش بهتری از تمام بازیکنان داشت و دو موقعیت خطرناک خلق کرد و علاوه بر آن، یک گل زیبا به ثمر رساند، مهدی ترکمان از پارس جنوبی و علیرضا ابراهیمی، مدافع گل‌گهر نیز از جمله بازیکنان موثر این بازی بودند.

این دیدار با حضور مارک ویلموتس سرمربی، محمدرضا ساکت سرپرست و مانوئل فِرِرا مربی تیم ملی کشورمان رصد شد تا از نزدیک گزینه‌های مناسب را محک بزنند.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34570
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.