هفته‌ی یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان


شهرداری سیرجان ۲ – ۰ پیکان تهران  

از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر زنان، شهرداری سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج در ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه به مصاف پیکان البرز رفت و با نتیجه‌ی ۲ بر صفر از سد حریف خود گذشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه، در دیگر دیدار حساس هفته‌ی یازدهم رقابت‌های فوتبال بانوان، نبرد تیم‌های دوم و پنجم جدول به میزبانی پیکانی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار گردید.

جایی که پیکانی‌ها بعد از کسب سه پیروزی متوالی به دنبال ادامه دادن نوار پیروزی‌های خود بودند و در مقابل شهرداری سیرجان بعد از متحمل شدن اولین شکست فصل خود در دیدار هفته گذشته برابر سپاهان، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این مسابقه داشتند.

در نهایت بعد از تساوی بدون گل این ۲ تیم در نیمه نخست این بازی، این شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم سیرجان بودند که موفق شدند با به ثمر رساندن ۲ گل در دقایق ۵۲ و ۸۸، حریف خود را شکست دهند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه، با ۲۸ امتیاز، با فاصله سه امتیازی نسبت به خاتون بم که در صدر جدول قرار دارد، در رتبه دوم جدول قرار گیرند. البرزی‌ها نیز با این نتیجه همچنان با ۱۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100392
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.