غیبت رییس سابق هیات فوتبال در انتخابات؟!

دبیر هیات فوتبال استان در حالی 19 اردیبهشت را تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این هیات اعلام کرده که در طول یک سال اخیر به دلیل بیماری مراد حاج جعفری رییس سابق هیات و همچنین کشمکش‌های شدید بر سر تایید صلاحیت نامزدها، زمان برگزاری انتخابات به دفعات تغییر کرد و همین طولانی شدن پروسه‌ی برگزاری انتخابات سبب شد که فوتبال استان در این مدت اتفاقات بی نظیری مثل ضرب و شتم داوران در رقابت های استانی و مسدود شدن حساب های بانکی را تجربه کند تا لقب منفعل‌ترین هیات سال به فوتبال اختصاص یابد.

بعد از اتمام دوره ریاست مراد حاج جعفری در هیات فوتبال استان، او به مدت 6 ماه به عنوان سرپرست این هیات معرفی شد اما متاسفانه یک بیماری سخت به حاج جعفری این اجازه را نداد که تغییری در شرایط پیچیده هیات فوتبال ایجاد کند و هرروز اخبار و حواشی جدیدی از دل مهمترین هیات ورزشی استان بیرون می‌آمد و نشان می داد که حال فوتبال استان هم مثل رییس سابقش چندان تعریفی ندارد.

با این حال کمیته سه نفره فنی در هیئت فوتبال استان بعد از جمع بندی مدارک و سوابق نامزدهای تصدی‌ ریاست این هیات، صلاحیت علیرضا کهوری و محمد ابراهیمی را تایید نکرد و گفته شد که مدارک آن‌ها به خصوص ابراهیمی اشکلاتی داشته و ابراهیمی که اعتقاد داشت مدارکش کامل بوده، به شدت به تصمیم هیات فوتبال معترض شد تا برگزاری انتخابات هیات فوتبال کاملا تحت تاثیر بیماری رییس سابق و اعتراض یکی از نامزدها قرار بگیرد.

البته برای نامزدها احراز صلاحیت از سوی مراجع بالاتر، کلیدی‌تر از تاییدیه‌ هیات فوتبال محسوب می‌شود که ظاهرا مراد حاج جعفری مجوزی برای ورود به انتخابات هیات فوتبال دریافت نکرده است و حالا سبب شده که موضوع تایید صلاحیت نامزدها شکل کاملا عجیبی به خود بگیرد و خبر از غیبت رییس سابق در انتخابات آتی هیات فوتبال را داشته باشد!

حالا دکتر علی قرایی و مهدی جهانشاهی با توجه به تایید نهایی فدراسیون فوتبال و در نامه‌ای که البته به اداره کل ورزش و جوانان هم ارسال شده، به عنوان نامزدهای نهایی ریاست هیات فوتبال استان معرفی شده‌اند. البته همچنان اصرارهایی مبنی بر بازگشت ابراهیمی به جمع نامزدها وجود دارد اما هیات فوتبال هنوز زیر بار نرفته و قصدی برای تشکیل دوباره‌ی جلسه در خصوص تایید صلاحیت ابراهیمی ندارد.

در هر صورت مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان در کمتر از یک ماه دیگر برگزار و تکلیف این هیات مشخص می شود اما آنقدر در ماه‌های گذشته اتفاقات عجیبی در خصوص یک انتخابات ساده رخ داده که تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی نمی‌توان با قطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد و تا 19 اردیبهشت به انتظار آن خواهیم نشست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17157
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.