لیگ برتر فوتبال| جدال گل‌گهر با خودروسازان

در جریان مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه دهم بهمن گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ در کرج مهمان سایپا است.

گل‌گهر تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر با ۱۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دهم جدول قرار دارد. در مقابل سایپا با ۱۶ امتیاز ۲ پله بالاتر از سیرجانی‌ها است.

شاگردان امیر قلعه نوعی در حالی به مصاف سایپا می روند که بعد از عملکرد خوب در هفته های ابتدایی روزهای خوبی را نمی‌گذرانند. آن‌ها هفته قبل در یک دیدار جنجالی که منجر به جریمه این تیم هم شد مقابل تراکتور شکست خوردند.

گل گهر در هفته‌های اخیر از روند خوب روزهای ابتدایی خود فاصله گرفته هر چند امیر قلعه‌نوعی مقصر را اشتباهات داوری می‌داند. ۱۵ گل زده و ۱۲ گل خورده با ۴ برد، ۳ مساوی و ۴ باخت عملکرد سیرجانی‌ها تا به اینجای لیگ است.

سایپا در 10 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است. حریف گل‌گهر ۳ برد ۷ مساوی و ۲ باخت در کارنامه خود دارد. شاگردان صادقی با ۸ گل زده و ۹ گل خورده وضعیت چندان مناسبی در دفاع و حمله ندارند. آن‌ها با شکست هفته قبل خود مقابل استقلال به این دیدار می‌آیند.

در این بازی آرمین سهرابیان به دلیل درگیری‌اش در بازی تراکتور و علی علیزاده به علت ۴ کارته شدن نمی‌تواند گل‌گهر را همراهی کنند. الهویی مربی گل گهر در نشست پیش از بازی ابراز امیدواری کرده که شجاعت، به عنوان حلقه گم شده به تیمش بازگردد؛ و در مقابل سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید: «اینکه تیم گل گهر در 4 هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است، تیمش را گول نخواهد زد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63465
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.