لیگ یک فوتبال| از جدال مس برای حفظ صدرنشینی تا تلاش آرمان گهر برای فرار از ناکامی‌ها

در جریان مسابقات هفته یازدهم لیگ یک فوتبال کشور امروز مس کرمان در اهواز مهمان استقلال ملاثانی است و آرمان گهر در خانه به مصاف شاهین بوشهر می‌رود.

مسی‌های صدرنشین برای حفظ جایگاه خود این هفته حریف تازه لیگ یکی شده استقلال ملاثانی را در پیش دارند. شاگردان رضا مهاجری تا این هفته تنها چهار گل دریافت کرده‌اند و با بهره بردن از بهترین خط دفاعی لیگ یک، در صدر جدول ایستاده‌اند. مس کرمان هفته گذشته در نبرد مدعیان مقابل پارس جنوبی پیروز شد. مس‌های کرمان هم ‌اکنون با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. 

جدا از محمود شفیعی، مهدی عسگری و حسین حیدری که به دلیل مصدومیت همراه تیم مس کرمان نیستند حمید طاهری فرد به دلیل محرومیت و امیر طاهر به دلیل سرما خوردگی شدیدی در این بازی تیم مس کرمان را همراهی نمی‌کنند.

استقلال ملاثانی اما در دیدارهای قبلی خود مقابل مدعیان نتایج خوبی نگرفته است. شاگردان ابراهیم اشکش پیش از این مقابل هوادار و فجر به تساوی رسیدند و نیز شکست سنگینی را برابر استقلال خوزستان متحمل شدند. استقلال ملاثانی هم ‌اکنون با ۱۲ امتیاز در رتبه‌ی دوازدهم جدول قرار دارد.

جدال شهبا و کمالوند در سیرجان

آرمان گهر سیرجان هم که پس از هفته ها ناکامی در دو هفته اخیر موفق شد ۴ امتیاز مقابل تیم‌های هوادار و شهرداری آستارا کسب کند تا کمی شرایطش مطلوب شود حالا در خانه باید به مصاف شاهین بوشهر برود. سیرجانی‌ها هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه‌ی سیزدهم جدول قرار دارد. شاگردان قاسم شهبا اگر می‌خواهند خود را به نیمه‌های بالایی جدول برسانند باید در این دیدار پیروز شوند.

در مقابل شاهین بوشهر تیم پرستاره و پر هزینه این فصل رقابت‌ها تا به اینجا با فراز کمالوند عملکرد خوبی نداشته است. هواداران این تیم همچنان منتظر هستند تا کمالوند نتایجی در خور شان این تیم با ریشه را کسب کند. شاگردان کمالوند با ۱۳ امتیاز  و در رده‌ی دهم جدول قرار دارند.

دیدارهای هفته یازدهم به طور همزمان از ساعت 14 آغاز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62544
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.