لیگ یک فوتبال استان کرمان با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود

عرفان امیرخسروی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این لیگ با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی از سراسر استان برگزار خواهد شد و از سوی ریاست محترم هیئت فوتبال استان با عنوان جام ولایت نامگذاری شده است.
به گزارش خبرآنلاین، خسروی افزود: تیم‌های شهرداری راور، پیشرو انار، شهرداری اندوهجرد، نخل جنوب کرمان، آینده ساران عنبرآباد و تختی بم در گروه “الف” این رقابت‌ها قرار دارند و تیم‌های آزادگان انار، هزار کرمان، منتخب نرماشیر، بافت، شهدای استبرق شهربابک و شهدای سی‌ریز زرند نیز در گروه “ب” این لیگ حاضر هستند.
امیرخسروی اضافه کرد: این مسابقات از 29 آذر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها کار خود را در این لیگ شروع خواهند کرد.
وی ادامه داد: از هرگروه در لیگ یک فوتبال استان دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و در مرحله بعد به صورت ضربدری با هم به رقابت خواهند پرداخت که نهایتا از لیگ یک دو تیم به لیگ برتر فوتبال استان صعود می‌کند.
امیرخسروی تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال استان که از سوی آقای دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان با نام شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده است هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشته است و با کیفیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به سالیان پیش دنبال می‌شود.
وی در پایان گفت: باید از آقای دکتر قرایی، ریاست محترم هیئت فوتبال استان به دلیل برگزاری منظم این لیگ‌ها و همچنین پیگیری و نظارتشان بر لیگ‌های فوتبال در شهرستان‌های استان تشکر ویژه داشته باشم چرا که از دل همین لیگ‌های استان‌هاست که استعدادهای ناب کشف می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22150
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.