برنامه کشف استعداد باشگاه مس کرمان در جنوب استان


مربیان مس کرمان به جنوب می‌روند

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان از حضور مربیان باشگاه مس کرمان در جنوب استان به منظور کشف استعداد فوتبالی در این مناطق خبر داد و گفت:‌ کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ این ماه در کهنوج حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان به منظور استعدادیابی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ این ماه در کهنوج حضور پیدا می‌کنند.

سعید قرایی افزود: در روزهایی که در عنبرآباد حضور داریم علاقه مندان می‌توانند از شهرستان‌های عنبرآباد، جیرفت و رودبار جنوب برای تست دادن حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در روزهایی هم که در کهنوج حضور داریم از دیگر شهرهای جنوب استان می‌توانند حضور پیدا کنند یادآور شد: نفرات برگزیده برای آکادمی باشگاه انتخاب می‌شوند و سپس سلسله مراتب را بر اساس رده سنی که دارند طی می‌کنند و می توانند در رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان یا امید فعالیت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان اضافه کرد: پیشتر هم استعدادیابی برگزار شده بود اما امسال به شکلی منسجم‌تر و گسترده تر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103473
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.