مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:


مس رفسنجان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: معتقدم با نگاهِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “اردشیر سعدمحمدی” شامگاه ۲۱ شهریورماه در حاشیه حضور در تمرینات فوتبال تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه فوتبال ورزشی است که اکثر مردم آن را دوست دارند به بازیکنانی که به تازگی به تیم ملحق شده اند خوش آمد گفت و از بازیکنانی هم که در فصل قبل با زحمات فراوان باعث درخشش تیم در سطح ملی شدند تشکر کرد که در فصل قبل؛ تیم را در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دادند.

وی مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان را به لحاظ آرامش اجتماعی، فرهنگی و مالی قابل اعتماد دانست و با اشاره به اینکه این باشگاه سال گذشته به نوعی این حس را پیدا کرده، افزود: امسال برای به دست آوردن موفقیت لیگ برتر، تلاشی مضاعف را می طلبیم و این موفقیت، محقق نمی شود مگر اینکه علاوه بر همدلی و یکرنگی موجود در تیم؛ با تلاش مستمر و مداوم تیم همراه باشد و امیدواریم با این تدابیر تیم فوتبال مس رفسنجان افتخار جدید بیافریند.

سعدمحمدی تصریح کرد: مجموعه تیم فوتبال مس رفسنجان یکدل و یکرنگ است و دارای سرمربی حرفه ای است که این سرمربی هم دارای تفکر و بینش فوتبالی است و هدایت تیم را به درستی به دست گرفته و برای مجموعه زحمت می کشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: معتقدم با نگاهِ گرفتن سهمیه حضور در لیگ آسیا، رتبه ششم لیگ برتر را به دست خواهیم آورد و ذات خلقت خداوندی برای انسان به گونه ای رقم خورده که به هر چیزی خواهد رسید به شرط آنکه برای آن موفقیت تلاش کند و بجنگد.

سعدمحمدی عنوان کرد: به زودی زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان را تحویل خواهیم داد و امیدواریم تا پایان امسال ورزشگاه رفسنجان تجهیز و سال آینده در باشگاه اختصاصی رفسنجان بازی کنید بنابراین سقف آرزوها را بالا ببرید و قطعا با این نگاه شرایط بهتری خواهید داشت.

به گفته وی در بخش صنعت، شرکت مس ایران سومین شرکت بورسی ایران است و امیدواریم با سرمایه گذاری هایی که در دست اقدام است سال آینده رتبه یکم بورسی را کسب کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76623
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.