از سوی مدیریت باشگاه مس‌کرمان


معرفی اعضای کادر فنی تیم هندبال مس‌کرمان

از سوی مدیریت باشگاه مس‌کرمان اعضای کادر فنی تیم هندبال این باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های خود در لیگ برتر به‌طور رسمی معرفی گردید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی مس‌کرمان، از سوی مدیریت باشگاه مس‌کرمان اعضای کادر فنی تیم هندبال این باشگاه برای فصل جدید رقابت‌های خود در لیگ برتر به‌طور رسمی معرفی گردید.

بر این اساس محمد موسوی به عنوان سرمربی، محسن اخگر به عنوان مدیر فنی، دانیال امینایی به عنوان مربی، مجید زراعتی به عنوان سرپرست و امید سلاجقه به عنوان مدیر رسانه این تیم معرفی شدند.

محمد موسوی سرمربی این فصل تیم هندبال مس‌کرمان تجربیات و سوابق مختلفی در عرصه‌های مدیریتی و ورزشی استان و کشور از جمله مدیر عاملی باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری کرمان، سرمربیگری و مربیگری تیم‌های هندبال شهرداری و صنعت مس، عضویت در تیم‌های هندبال جوانان کشور و بزرگسالان شهرداری کرمان و… را در کارنامه خود دارد.

محسن اخگر مدیر فنی این فصل مس‌کرمان از چهره‌های شاخص هندبال استان کرمان می‌باشد که علاوه بر بازی در تیم‌های مختلف استان، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در کادر فنی تیم ملی کشورمان را نیز داشته است.

اخگر که به عنوان سرمربی تیم هندبال شهرداری کرمان افتخارات زیادی در مسابقات لیگ برتر به ثبت رسانده است و سابقه هدایت تیم هندبال مس کرمان ،شهرداری زرند و سنگ آهن بافق در سال های گذشته را نیز در کارنامه دارد، در رقابت های دو فصل قبل نیز به عنوان مدیر فنی تیم هندبال مس کرمان در کنار این تیم حضور داشته است.

مجید زراعتی که سرپرستی این فصل تیم هندبال مس‌کرمان را برعهده دارد از پیشکسوتان هندبال کرمان است که سابقه بازی و مربیگری در تیم‌های مختلف و دبیری هیات هندبال استان را در کارنامه ورزشی خود دارد و در رده مربیگری نیز جزو مربیان موفق بوده که شاگردان فراوانی را به تیم‌های گوناگون استانی و ملی معرفی کرده است.

دانیال امینایی که در کادر فنی و مربیان این فصل تیم هندبال مس‌کرمان حضور دارد از سال ۹۱ سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف لیگ برتر را دارد، بعنوان استعدادیاب فدراسیون هندبال کشور نیز فعالیت می‌کند و تجربه حضور در جام باشگاه‌های آسیا و کسب رتبه پنجم این مسابقات و قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

امید سلاجقه مدیر رسانه این فصل تیم هندبال مس‌کرمان نیز از خبرنگاران با سابقه و شناخته شده رسانه‌های ورزشی کرمان محسوب می‌شود که مدیریت روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز در سوابق وی به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108292
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.