پاسخ رئیس هیات فوتبال استان به مدیر عامل نساجی


همه زیر ساخت‌ها برای برگزاری سوپرجام در کرمان فراهم است

رئیس هیات فوتبال استان کرمان در خصوص پاسخ به مدیر عامل نساجی گفت: علی رغم طرح برخی مسائل حاشیه‌ای و منفی در  زمینه میزبانی کرمان هتل‌های شهر کرمان آمادگی میزبانی کامل از دو تیم را دارند و زمین ورزشگاه شهید باهنر نیز از استاندارهای لازم برای میزبانی از دیدار سوپر جام برخوردار است.

به گزارش کرمان‌نو روز گذشته(۸ آبان) مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به تصمیمات سازمان لیگ در خصوص عوض شدن زمین بازی مسابقه سوپرجام، انتقاد کرد و گفت:‌ همه چیز خوب بود که ناگهان سازمان لیگ اعلام کرد محل بازی باید از سیرجان عوض شود و این مسابقه در کرمان برگزار می‌شود.

سیف‌الله‌پور افزود: شرایط برگزاری بازی باید به شکلی باشد که همه امکانات اعم از هتل و زمین تمرین به صورت مساوی در اختیار دو تیم قرار بگیرد. وقتی شهر کرمان را انتخاب کرده‌اند باید بگویند این دو هتل پنج ستاره در اختیار دو تیم است که تا ورزشگاه فلان مقدار فاصله دارد اما می‌بینیم درمورد هتل تیم‌ها هیچ‌کس پاسخگو نیست و این دردآور است.

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به اینکه در شان باشگاه نساجی نیست که درباره هتل صحبت کند، ادامه داد: همیشه هنگام بازی‌های خود بهترین هتل را گرفته‌ایم، بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار می‌دهیم و پروازهای ما توسط شرکت هواپیمایی وارش چارتر انجام می‌شود اما زیبنده نیست که فقط بخواهیم سوپرجام را برگزار کنیم.

امروز رئیس هیات فوتبال استان کرمان در خصوص این حواشی و پاسخ به مدیر عامل نساجی گفت: علی رغم طرح برخی مسائل حاشیه‌ای و منفی در زمینه میزبانی کرمان از دیدار سوپر جام فوتبال ایران، شهر کرمان از آمادگی کاملی برای میزبانی این دیدار برخوردار است.

مهدی جهانشاهی گفت: برگزاری این مسابقه در شهر کرمان با توجه به فراهم بودن همه زیر ساخت‌ها، مسئله پیچیده و سختی نیست.

رئیس هیات فوتبال استان با اشاره به ادعای مدیرعامل نساجی مبنی بر نبود هتل مناسب در کرمان، تصریح کرد: هتل‌های پارس، جهانگردی، کارمانیا، هیوا مجموعه‌های اقامتی شهر کرمان هستند که می توانند پذیرای هر دو تیم استقلال و نساجی و عوامل اجرایی و برگزار کننده فدراسیون فوتبال در کرمان باشند.

وی همچنین در خصوص زمین ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان هم اظهار کرد: ورزشگاه شهید باهنر و همچنین چمن این استادیوم با تایید فدراسیون فوتبال به عنوان محل برگزاری مسابقات مس کرمان در لیگ برتر فوتبال در فصل جاری معرفی شده و به این لحاظ هم این ورزشگاه و چمن آن استاندارد های لازم را برای میزبانی از این مسابقه دارد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: هیات فوتبال استان کرمان به عنوان برگزار کننده این مسابقه همه تلاش خود را در راستای هر چه باشکوه‌تر شدن این دیدار به کار خواهد گرفت و امیدوارم کرمانی‌ها میزبان خوب و شایسته‌ای برای این مسابقه باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98047
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.