تعامل گل گهر و نیروی انتظامی برای ورود تماشاگران


هواداران دقیقه نودی گل گهر بلیت نگرفتند

از اولین بازی گل گهر در لیگ برتر استقبال فوق العاده‌ای نشد و در روزی که در ورزشگاه آزادی هم مشکلاتی بابت بلیت فروشی الکترونیک به وجود آمد، حضور کمرنگ در سیرجان شایعه ساز شد.

گل گهر سیرجان پنجشنبه شب اولین بازی لیگ برتری خود را انجام داد و در نهایت اولین امتیاز لیگ برتری خود را کسب کرد. اما نکته منفی این بازی را شاید بتوان به حضور کمرنگ تماشاگران سیرجان اختصاص داد که انتظار می‌رفت در اولین بازی فصل جدید سکوهای ورزشگاه نو و شیک امام علی را به تسخیر در بیاورند که با شروع بازی مشخص شد چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

به گزارش کرمان ساکر در شرایطی که اعتراضات شدیدی نسبت به اشکالات بلیت فروشی الکترونیک در تهران وجود داشت، این ابهام در سیرجان هم مطرح شد که هواداران گل گهر در رابطه با ورود به ورزشگاه با مشکل روبرو شده‌اند.

حیدر افسری مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر در پاسخ به اینکه آیا حضور کمرنگ هواداران گل گهر به اشکال در بلیت فروشی الکترونیک مربوط بوده است، به “کرمان ساکر” می‌گوید: ظاهرا درگاه خرید بلیت الکترونیک برای کسانی که تا ساعاتی قبل از شروع بازی قصد تهیه بلیت داشتند، اشکالاتی داشته و برخی از هواداران گفتند در تهیه بلیت ناموفق بوده‌اند اما با تعامل نیروی انتظامی و باشگاه گل گهر هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده بودند وارد ورزشگاه شدند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

بدین ترتیب حتی برخی هواداران سیرجانی بدون در دست داشتن بلیت توانستند به ورزشگاه امام علی وارد شوند اما ظرفیت این ورزشگاه در اولین میزبانی گل گهر تکمیل نشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.