گل‌گهر به دنبال بستن یک تیم قوی


ورود پر سر و صدای گل‌گهر به نقل و انتقالات

درحالی‌که هنوز هیچ‌یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده‌اند.

به گزارش کاغذ وطن به نقل از “ورزش‌ سه”، بازگرداندن احمدرضا زنده‌روح که طی ۲ سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی فجر شهید سپاسی شیراز بوده، اولین اقدام مدیران گل‌گهر در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم بود. این بازیکن البته قرار بود در پنجره زمستانی لیگ بیست و سوم به اردوی گل‌گهر اضافه شود، اما مشکلات خدمت سربازی سبب شد تا این بازگشت با تأخیر مواجه شود.

اقدام بعدی گل‌گهری‌ها جذب محمدرضا اخباری، سنگربان فصول گذشته تراکتور، بود. این دروازه‌بان که تصور می‌شد با بازگشت پورحمیدی در تبریز به استقلال بپیوندد، به یک‌باره تصمیمی غیرمنتظره گرفت و فصل آینده را در سیرجان توپ خواهد زد.

مهدی ممی‌زاده دیگر بازیکنی بود که به گل‌گهر پیوست و در شرایطی که صحبت از حضور او در استقلال بود، این بازیکن جوان که فصل گذشته تاثیر بسزایی در بقای صنعت نفت آبادان داشت، تصمیم گرفت فصل آینده را در سیرجان به کار خود ادامه بدهد.

درنهایت آخرین خرید گل‌گهری‌ها تاکنون جذب ابوالفضل رزاق‌پور بوده که او هم طی فصول اخیر در تراکتور حضور داشته و فصل آینده در پست دفاع چپ سرمه‌ای پوشان سیرجانی توپ خواهد زد.

این خریدهای گل‌گهر در حالی نهایی شده‌اند، که اگرچه جدایی چند ستاره فصل گذشته این تیم نظیر رضا شکاری، آرمین سهرابیان و علی علیزاده قطعی به نظر می‌رسد، اما هنوز به صورت رسمی تیم فصل آینده آنها انتخاب نشده است.

گل‌گهر با اوزونیدیس فصل جدید را آغاز می‌کند و مدیران گل‌گهر با خریدهایی که تا حالا انجام داده‌‎اند، امیدوارند مانند فصول گذشته تیم‌شان در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106006
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.