رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت:


ٰسه فوتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: بنا به اعلام فدراسیون فوتبال، نام سه نفر از دختران فوتبالیست کرمانی در فهرست ۲۸ نفره، اعضا دعوت شده به اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال دیده می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از امور رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان، مهدی جهانشاهی افزود: بر این اساس خانم‌ها مهرماه عزت‌آبادی، زهرا زیدآبادی و ستایش شیراز‌منجمی باید عصر جمعه ۲۵ آذرماه سال جاری خود را به سرپرست تیم ملی در مهمانسرای شهید مجد واقع در ورودی غربی مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی کنند.

وی ادامه داد: این اردو طی روزهای ۲۵ لغایت ۳۰ آذرماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رفسنجان و زرند میزبان ۲ کلاس داوری درجه سه فوتبال

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: ۲ کلاس داوری درجه سه فوتبال از فردا سه‌شنبه ۲۲ آذرماه به میزبانی شهرستان‌های رفسنجان و زرند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس یک دوره کلاس داوری درجه سه به مدت چهار روز در شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود که علیرضا کهوری به عنوان مدرس داوری و محمدحسن شهریارپناه به عنوان مدرس آمادگی جسمانی در این دوره آموزشی تدریس می کنند.

جهانشاهی افزود: همچنین یک کلاس دیگر به میزبانی هیات فوتبال شهرستان زرند برگزار می شود که کوروش هاشمی به عنوان مدرس داوری و محمدجواد محمدی به عنوان مدرس آمادگی جسمانی این کلاس‌ها معرفی شده‌اند.

براساس این گزارش، هر ۲ کلاس طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ آذرماه سال جاری در استان کرمان برگزار می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.