این فکر را به صعود متمرکز کن


پنج‌خوان فرهاد برای شیرین کردن کام کرمانی‌ها

یادداشتی از سعید قرایی خبرنگار حوزه ورزش.

بعد از همه اتفاقاتی که سرانجام اجازه نداد قصه رضا مهاجری و مس به پایان خود برسد، حالا فرهاد کاظمی در سخت‌ترین شرایط ممکن به کرمان آمده است تا در پنج هفته مانده به پایان لیگ یک، داستانی برای مس کرمان بنویسد که با تمام هفته‌های اخیر متفاوت باشد و پایانش را صعود به لیگ برتر نقطه بزند.

مس که از مسیر صعود خود کاملا منحرف شده بود و حالا ۴ امتیاز هم با رتبه‌های صعود اختلاف دارد کاری بسیار سخت اما شدنی برای صعود دارد و فرهاد کاظمی حتما توانایی‌هایی در بازوی خود سراغ دارد که قسم دوم جمله بالا یعنی شدنی بودن کار را تشخیص داده و به کرمان آمده است.

مسیر هم برای او به دشوارترین شکل ممکن آغاز می‌شود یعنی بازی در جایی که مس در پیروزی در آن شهر همواره مشکل داشته است و حالا دایی فرهاد می‌خواهد با این مس نشان دهد که شکستن طلسم صعود، با شکستن طلسم پیروزی در انزلی کاملا شدنی است.

فرهاد کاظمی برای کرمانی‌ها کاملا یک چهره آشناست… او  در اسفند ۸۵ وقتی که مس با دست نشان در انزلی شکست خورد، به کرمان آمد تا در اولین حضور مس در لیگ برتر مامور نجات این تیم شود.

او پس از بقای مس در لیگ برتر، در دومین سال حضور این تیم در لیگ برتر نیز بر روی نیمکت آن نشست که البته وصلت او با مس به نیم فصل نکشید و در آن سال جای خود را ابتدا به مهدی محمدی فقید و بعد به قلعه نویی سپرد.

او در آن سال‌ها ۲۲ بار برروی نیمکت مس نشست که حاصل آن ۶ پیروزی، ۹ شکست و ۶ مساوی در بازی‌ های لیگ برتر و یک باخت در ضربات پنالتی در بازی‌های جام حذفی بود. مس با او ۱۵ گل زده و ۱۹ گل خورده را نیز تجربه کرد تا فرهاد کاظمی بعد از حدود ۱۴ سال دوباره به کرمان بیاید تا یک اتفاق بزرگ را در این تیم رقم بزند.

کاظمی به خوبی می‌داند در این هفته بیشتر از آنکه کار فنی در تیم خود بکند، باید یک هدایت فکری بزرگ را در مس انجام دهد. او باید حواس‌های پرت شده بازیکنان مس از سمت صعود را دوباره متمرکز کند و این کاری است که کاظمی و همکارانش باید استادی خود را در این زمینه نشان دهند.

بازی برابر ملوان در انزلی، رایکا در کرمان، خیبر در خرم آباد، هوادار در کرمان و استقلال در خوزستان، یک پنج گانه بزرگ را پیش روی کاظمی در نیمکت مس گذاشته است که فرهاد با گذر از این پنج خوان به سلامت می‌خواهد کام کرمانی‌ها را شیرین کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72679
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.