استقلال تهران ۲ ـ گل‌گهر سیرجان یک


ژنرال بازنده بازی حیثیتی

درچارچوب هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های فوتبال، ۲ تیم استقلال و گل‌گهر از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش کرمان‌نو، شاگردان قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی با گل دقایق پایانی یامگا در برابر استقلال متوقف شدند.
این بازی حساس‌ترین بازی هفته به حساب می‌آمد و پیروزی در بازی برای هر ۲ تیم ضروری بود. قلعه‌نویی به هیچ وجه دوست نداشت مقابل استقلال بازنده باشد و تقابل‌های تیم‌های او با استقلال همیشه جذاب و جنجالی بوده است.
این بازی هم از این قاعده مستثنا نبود مخصوصا در دقایق پایانی و با اعلام پنالتی به نفع آبی‌پوشان پایتخت جنجال‌ها در داخل و خارج زمین شروع شد.
گل‌گهری‌ها که با یک گل در دقیقه ۲۴ توسط آرمین سهرابیان از میزبان خود پیش افتاده بودند، نتوانستند از این پیروزی دفاع کنند و در دقیقه ۹۱ با گل رضا میرزایی بازی به تساوی کشیده شد، استقلالی‌ها که پس از گل تساوی روحیه گرفته بودند با حمایت هوادارانشان به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه ۹۴ داور مسابقه بر روی بازیکن استقلال اعلام پنالتی کرد.
بازیکنان گل‌گهر به شدت نسبت به اعلام پنالتی بنیادی‌فر داور مسابقه معترض بودند، و درگیری‌ها آغاز شد اما در نهایت داور با اخراج بازیکن گل‌گهرنشان داد که بر تصمیم خود پابرجاست.
در تمام این لحظات اما امیرقلعه‌نویی با سکوت و نگاهی معنادار نظاره‌گر اتفاقات بود.
پس از فروکش کردن جنجال‌ها پنالتی زده شد و یامگا توانست دروازه حریف را باز کند و بازی را ۲ بر یک به نفع استقلال به پایان برساند تا گل‌گهر همچنان ناکام بماند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102192
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.