ارسال ایمیل‌ از سه کشور؛


گزارش ۵۱ صفحه‌ای پلیس فتا از تخلف گل گهر و یک نامه رسانه‌ای نشده

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید گزارش پلسی فتا درباره تخلف باشگاه گل گهر سیرجان ۵۱ صفحه است و در این گزارش ارسال ایمیل با آی.پی کشورهایی چون روسیه، هلند و هنگ کنگ صورت گرفته است.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حسین شریفی درباره تخلف باشگاه گل گهر در استفاده از بازیکن غیر مجاز و اینکه فدراسیون چه زمانی متوجه غیر قانونی بودن این بازیکن شده بود، گفت: هرچه جلوتر آمدیم تشکیک‌ها بیشتر شد که بازیکن غیر مجاز است. البته از ابتدا، این مسئله مطرح شد. بازیکن به ایران آمده و مقابل صنعت نفت به دلیل عدم صدور کارت بازی نکرده است چون سازمان لیگ دو مدرک خواسته بود. اول اینکه باشگاه گل گهر مسئولیت بازیکن را بپذیرد و دوم اینکه فدراسیون گابن مدرکی را دال بر حضور بازیکن در چهار بازی ملی با ذکر دقایق اعلام کند. در نهایت این مدارک به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش همان نامه‌ای است که ۳۰ آبان ماه از سوی گل گهر منتشر شده بود؟ یادآور شد: خیر؛ اتفاقاً این نامه رسانه‌ای نشده است. ۱ آذر باشگاه گل گهر این نامه را به فدراسیون فوتبال فرستاده و اعلام کرده است مطابق مستندات پیوست، هم مسئولیت این بازیکن را قبول و هم هر چهار دیدار ملی که تایید شده را اعلام می‌کنیم.

شریفی تصریح کرد: در این فرایند ۹ ایمیل رد و بدل می‌شود. طبق گزارش پلیس فتا که ۵۱ صفحه‌ای است، ۷ ایمیل جعلی بوده است.

وی در خصوص اینکه این ایمیل‌ها با یک گوشی خاص از ایران ارسال می شده و آی.پی کشور هنگ کنگ به خاطر استفاده از وی.پی.ان ثبت شده است، گفت: چند کشور مطرح است مثل روسیه، هنگ کنگ و هلند. از کشورهای مختلف آی پی ثبت شده و خاستگاه هیچکدام کشور گابن نبوده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص احتمال شکایت باشگاه گل گهر به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بدون شک اگر درخواستی از سوی باشگاه گل گهر مطرح شود، کمیته استیناف ورود می‌کند. نمی دانم تا الان درخواستی مطرح شده است یا نه. رای پنجشنبه شب صادر شد. هرچه باشد بدون غرض ورزی در استیناف بررسی می‌شود و اگر مدرک جدیدی برسد در دستور کار دوستان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81726
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.