پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان: 


۴۰۰ هزار مترمربع سرانه ورزش به کل استان اضافه شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه ۴۰۰ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه شده گفت: از ۴۰۰ هزار متر سرانه اضافه شده در حوزهٔ ورزش در استان سهم هر شهر به طور میانگین ۱۰ هزار مترمربع بوده است.

 

به گزارش کرمان‌نو، مدیرکل ورزش و جوانان استان روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های حوزهٔ ورزش را توسعه زیرساخت ورزش در استان‌ها بیان کرد و گفت: مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های حوزهٔ ورزش توسعه زیرساخت‌های ورزش در استان‌ها است و سیاست ما در این مدت همین موضوع بوده است.

پاریزی ادامه داد: تقریباً قریب به ۴ سال گذشته حدود ۴۰۰ هزار متر سرانه به کل استان اضافه شده است که این آمار در هر شهر به طور میانگین حدود ۱۰ هزار متر است که این افزایش سرانه تنها از اعتبارات حوزه ورزش نبوده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان درمورد بازی‌های آسیایی پیش‌رو گفت: بحث بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را در پیش داریم که فهرست آن بسته شده استان کرمان در این مسابقات ۱۹ ورزشکار و مربی را در این رقابت‌ها خواهد داشت و امیدواریم همین‌طور که در آمار سهمیه تعداد خوبی بودند، ان‌شاءالله در کسب مدال هم موفق باشند و هم برای کرمان و هم کشور افتخارآفرین باشند.

پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اهمیت حضور بانوان در ورزش گفت: در بخش بانوان نگاه ما در این چند سال نگاه خاص و ویژه بود، بر اساس مطالعاتی که انجام شده بحث ورزش قهرمانی در کرمان نسبت به آقایان بهتر بوده و تقریباً این پیشرفت ۵۰ درصد رشد بیشتری داشته است. 

وی ادامه داد: ما در کرمان ۲۳ رشته ورزشی در بخش بانوان داریم. از ۱۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته ما ۴۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته خانم هستند که اگر توجه بیشتری صورت بگیرد حتماً رشد بهتری خواهیم داشت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107360
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.