رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران:


ایران ۱۰۰ درصد برای گردشگران امن است

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراین و شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: ایران امن ترین کشور دنیا است و این ها اتفاقی گذرا بود.

علی اکبر عبدالملکی در نمایشگاه بین المللی گردشگری در گفت‌و‌گو با «کرمان‌نو» افزود: ایران 100 درصد امنیت دارد و باید داشته‌هایمان را به رخ بکشیم.

او خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها به اینکه گردشگری وضعیت خوبی ندارد دامن نزنند و همیشه بگوییم بهترین وضعیت را داریم و می‌خواهیم از این بهتر شویم.

وی همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی کرمان در نمایشگاه گردشگری را ارزشمند برشمرد و گفت: امسال غرفه های کرمان رتبه اول را کسب می‌کنند.

وی افزود: وقتی بخش خصوصی و دولتی در کنار هم با یک هدف مشترک حرکت می‌کنند به موفقیت می‌رسند.

او تاکید کرد: این کاری که کرمان انجام داد را باید تمامی اتاق ها و مدیرکل ها الگو قرار دهند و میراث، اتاق بازرگانی را در کنار خود ببیند.

او با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه، گفت: نمایشگاه برخلاف سال های گذشته بی‌نهایت شلوغ است و این نشان می‌دهد گردشگری زنده است و دارد نفس می‌کشد.

او افزود: باید این‌ها را بزرگنمایی کنیم و اتفاقات تلخ را به فال نیک بگیریم.

وی اتاق بازرگانی را در جذب گردشگر موثر دانست و عنوان کرد: سمینار گردشگری در 6 اسفند ماه با حضور اتاق‌های بازرگانی، سفرا و وزارت امور خارجه 34 کشور مشترک برگزار می‌شود.

علی اکبر عبدالملکی، کرمان را استانی 4 فصل عنوان کرد و گفت: وسعت کرمان به اندازه چند کشور اروپایی است که هم کویر دارد و هم جنگل.

او افزود:کرمان را فاخر می‌بینم به ویژه در صنایع دستی و سوغات محلی و از کسانی که طبیعت گردی را دوست دارند دعوت می‌کنم حتما به کرمان سفر کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42372
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.