ساخت ۴ طرح گردشگری در زرند

مدیر کل میراث فرهنگی کرمان گفت:در هفته گردشگری ۴ واحد بوم گردی در زرند با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در سفر به شهرستان زرند ضمن حضور در جلسه‌ شورای اداری از چند واحد گردشگری در حال ساخت بازدید کرد.

فعالی با ابراز خرسندی از میزان سرمایه گذاری‌های گردشگری طی سال‌های اخیر گفت: شاهد یک تحول در بخش گردشگری شهرستان زرند هستیم که سرمایه گذاری‌های گردشگری تنها بخشی از آن است.

او با اشاره به در پیش بودن هفته‌ گردشگری هم گفت: در هفته‌ گردشگری ۴ واحد گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری خواهند رسید که بخشی از این سرمایه گذاری در قالب تسهیلات ارزان در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان به معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: طی این مدت هر زمان  سرمایه گذاری‌ صورت گرفت شاهد معرفی خوب ظرفیت‌های تاریخی طبیعی گردشگری شهرستان در قالب شعار زرند شهر ۱۰۰۱ جاذبه و نیز زرند شهر جشنواره‌ها بودیم که نویدبخش دوران درخشانی در صنعت گردشگری پس از دوران کرونا خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76372
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.