نخستین اتوبوس دو طبقه‌ی گردشگری در رفسنجان رونمایی شد

با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و سرپرست شهرداری از نخستین اتوبوس دو طبقه‌ی گردشگری شهر رفسنجان رونمایی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان امروز ۲۸ شهریورماه در این مراسم با بیان اینکه یکی از مواردی که سال هاست به عنوان فرصتی برای توسعه شهرهای مختلف مطرح می شود حوزه گردشگری است، اظهار کرد: یکی از بخش هایی که به ویژه طی چندسال گذشته مورد توجه قرار گرفته، حوزه حمل ونقل در گردشگری است به طوری که طی این سال ها در برخی از شهرهای توریستی جهان شاهد استفاده از گونه های متفاوت حمل ونقل برای جذب گردشگران بوده ایم.

“محمدرضا سلمانی” افزود: در همین راستا نخستین اتوبوس دو طبقه‌ی گردشگری شهر رفسنجان امروز با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری رونمایی شده است.

وی تصریح کرد: این اتوبوس قابلیت جابه جایی ۵۰ گردشگر را دارد و در دو طبقه طراحی شده است که طبقه‌ی بالای آن به‌صورت روباز است.

سلمانی اضافه کرد: این اتوبوس از اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل است که با صرف هزینه‌ی ۹۰۰میلیون تومانی، بهسازی و به صورت دو طبقه جهت گردشگری طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان درخصوص روند فعالیت این اتوبوس گفت: به زودی ایستگاهی برای شروع فعالیت این اتوبوس در نظر گرفته می شود و شهروندان و گردشگران از نقاط مختلف سطح شهر بازدید خواهند داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.