تخلفات بهداشتی موجب پلمب ۱۰ واحد صنفی قلعه‌گنج شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قلعه‌گنج از پلمب ۱۰ واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا از هفته گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی سازمان صمت جنوب کرمان، محمد مصطفوی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا، حساسیت ویژه ای در بازرسی اصناف وجود دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان این اداره علاوه بر بازرسی های هر روزه از اصناف با تشکیل ۲ تیم مشترک و طبق برنامه زمانبندی مشخص همراه با بازرسان اماکن نیروی انتظامی و بهداشت محیط از اصناف مناطق مختلف شهرستان قلعه گنج بازرسی می کنند.

وی ادامه داد: بازرسی ها از نانوایی ها، فروشگاه های مواد غذایی و میوه و تره بار شهرستان قلعه گنج با اولویت نظارت بر انجام دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا این شهرستان انجام می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قلعه گنج از بازرسی از ۸۹ واحد صنفی این شهرستان طی هفته گذشته تا کنون خبر داد و گفت: در این بازرسی ها ۲۵ پرونده تخلف صنفی به مبلغ بیش از ۱۴ میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به مظنور ادامه روند قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۲۴ و یا از طریق سامانه www.۱۲۴.ir و همچنین به صورت حضوری، به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76996
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.