امام جمعه کرمان از جزیره می‌آید

او در حالی قرار است به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کرمان معرفی شود که آیت الله جعفری، امام جمعه پیشین کرمان به داشتن مواضع اعتدالی مشهور بوده و به نظر می رسد جانشین او اگر به اندازه او معتدل نباشد، دست کم در بین تندروها قرار نمی گیرد.

در بررسی مواضع او در سال های اخیر کمتر اظهارنظر جنجالی می بینیم. او درباره برجام هم تقریبا نظری مثبت داشته و بیشتر از بدعهدی های آمریکا در این زمینه انتقاد کرده و پیکان انتقاداتش به سوی دولت نبوده. در ادامه برخی اظهارنظرهای او درباره مسائل مختلف را می توانید بخوانید:

  •  باید به سمتی برویم که مراکز تفریحی و گردشگری بیشتر شود.
  • جریانی قصد دارد نشان دهد که کیش شهر بسیار متدینی است مانند شهرهای مذهبی کشورمان که واقعیت این نیست که بخواهیم از این جریان هم دفاع کنیم. واقعیت این است که معدل جزیره در نگاهش به دین و مذهب قابل قبول است.
  • در طول سال‌های گذشته ماشین توسعه کشور در مقاطعی با کندی حرکت کرده است و به همین دلیل کار در سال‌های آتی سخت شده است.
  • مدیریت سابق (دولت احمدی نژاد) عملا هشت تا 10 شرکت مهم و حساس در جزیره کیش را به یک شرکت تبدیل کرد اما اینکه چگونه یک نفر کار هشت تا 10 نفر را انجام دهد مشخص نشده بود. آیا این اتفاق چقدر کارشناسی شده بود؟ در این ادغام کارکنانی که سال ها سابقه خدمت صادقانه و دلسوزانه در جزیره را در کارنامه عملکرد خود داشتند حذف شدند و افرادی که اخیرا وارد سیستم سازمان منطقه آزاد کیش شده بودند جایگزین شدند.
  •  دولتمردان هروقت به آمریکایی ها اعتماد کردند از پشت خنجر خوردند ماباید با اتکا به توان داخلی و جوان های ارشمند و تحصیل کرده دست به دست هم داده و به فضل خداوند کارها را پیش ببریم.
  • (در واکنش به کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96): برخی از این افراد به رغم اینکه می دانند شورای نگهبان صلاحیت آنها را رد می کند به چه دلیل در انتخابات ثبت نام می کنند؟ برای اینکه هزینه شورای نگهبان را بالا ببرند؟

رزومه امام جمعه جدید کرمان

براساس آنچه که در سایت دانشگاه تهران آمده

بخشی از سوابق اجرایی حجت الاسلام حسن علیدادی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.