برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی قدس

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان گفت: مسابقه نقاشی با موضوع روز جهانی قدس برای همه دانش آموزان استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید اصغر سادات حسینی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت نهادینه سازی دفاع از مردم فلسطین بین دانش آموزان، معاونت پرورشی و فرهنگی با همکاری اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز جهانی قدس برای همه دانش آموزان استان کرمان در تمام مقاطع تحصیلی کرده است.

به گفته او دانش آموزان استان کرمان در همه دوره‌های تحصیلی می‌توانند تصویر آثار نقاشی خود را با موضوع های کودکان فلسطین، روز قدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نشانی رایانامه Roeapkerman@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ در شبکه شاد ارسال کنند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان می گوید: به ۱۰ نفر از دانش آموزان برگزیده در هر دوره تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) و در مجموع ۳۰ نفر، جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا می‌شود و آثار برگزیده در ویژه برنامه‌های روز قدس سیما، رادیو نما و صفحه فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان به نمایش در می‌آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87450
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.