رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا؛


برخی محورهای کرمان بارانی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین در برخی از محورهای استان کرمان بارش باران گزارش شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در تشریح وضعیت جاده‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

شیرانی با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از سفر و وضعیت جاده‌های شمالی کشور افزود: در حال حاضر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه رشت – قزوین در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت روان است و هیچ‌گونه مداخله‌جوی مشاهده نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه احتمال افزایش ترددها هنگام بازگشت مسافران نوروزی وجود دارد بار دیگر از رانندگان درخواست کرد زمان بازگشت خود را مدیریت کنند؛ چنانچه در شرایط اشباع ظرفیت جاده‌ها قرار گرفتند حتماً با رعایت صبر و حوصله و نهایت احترام به حقوق سایر رانندگان، سفر کنند.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با اعلام شماره تماس ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتماً با این شماره تماس بگیرند و بااطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116678
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.