کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای امروزوفردا وزش باد و تا اوایل هفته آینده ناپایداری‌های جوی را به‌صورت افزایش ابر و بارش باران در سطح استان داریم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه‌ابری تاکمی ابریست، گفت: برای امروزوفردا وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ناپایداری‌های جوی به‌صورت متناوب را در استان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و رگبار پراکنده باران در مناطق شمالی و نیمه غربی پیش‌بینی می‌شود.

 او افزود: باتوجه‌به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر به‌صورت نقطه‌ای، جاری‌شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

 یاوری تصریح کرد: همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرقی را داریم که این پدیده باعث گردوغبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116986
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.