با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت؛


آغاز عملیات ساخت صدودومین مدرسه در ۲ سال اخیر در استان کرمان

طی مراسم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز و یک مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در شهر کرمان به زمین زده و عملیات ساخت صد و دومین مدرسه در استان در دو سال اخیر آغاز شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان امروز ۲۸ دی‌ماه در آیین کلنگ‌زنی این مدارس از آغاز عملیات ساخت ۱۰۲ مدرسه از محل اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی و خیرین خبر داد.

او اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۵۰ مدرسه در استان به بهره‌برداری رسیده و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی تا پایان سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

رضایی تصریح کرد: در مدارسی که قابلیت تجاری‌سازی دارند هم‌زمان با احداث آن مدارس چند واحد تجاری جهت تأمین هزینه‌های جاری مدارس نیز ساخته می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: یکی از این سه پروژه، مدرسه ۱۲ کلاسه زنده‌یاد مهندس علی خواهنده واقع در خیابان شهدا «زریسف» در آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهر کرمان به زمین زده شد.

رضایی گفت: این مدرسه با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به همت خیر خیراندیش عباس خواهنده کارنما به نام فرزندش زنده یا مهندس علی خواهنده کارنما ساخته خواهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: همچنین کلنگ احداث مدارس ۱۲ کلاسه و ۹ کلاسه خیر ساز واقع در شهرک خواجو آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهر کرمان به همت خانواده شهید مجید علی احمدی به نام مجتمع این شهید بزرگوار در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۸۹۳ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.