با حضور مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کرمان:


افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در رفسنجان

 طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش‌وپرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه خیرساز «مهر عظام» با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در چهارمین روز از هفته دولت در رفسنجان افتتاح شد.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: اقدامات و تلاش این شهیدان بزرگوار در مدت کوتاهی که مسئولیت خدمت به ملت ایران را بر دوش داشتند، به‌قدری ارزشمند بود که در ذهن ملت ایران حک شد.

 وی با اشاره به ماندگاری نام این دو شهید بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی و اذهان عمومی افزود: شهیدان رجایی و باهنر از اسوه‌های معلمی و الگوهای مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 رضایی با بیان اینکه بودجه وزارت آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم نسبت به گذشته رشد قابل‌توجهی داشته، تصریح کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و اختصاص بودجه جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش‌وپرورش است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری روزانه از سه کلاس درس در استان در یک سال اخیر خبر داد و افزود: بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری است، بر حضور مؤثر شرکت‌های صنعتی و معدنی استان به‌ویژه شرکت مس سرچشمه در امر مدرسه‌سازی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی تأکید کرد.

 رضایی با اشاره به شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی به همت خیران در استان کرمان گفت: در یک سال و ۹ ماه اخیر عملیات ساخت ۷۸ مدرسه به همت خیران در استان آغاز شده است.

 بر پایه این گزارش، دبیرستان دخترانه متوسطه اول خیرساز “مهر عظام” در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به همت شرکت سرمایه‌گذاری عظام احداث شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.