شهردار کرمان خبر داد


افزایش دوربین‌های نظارتی در کرمان

شهردار کرمان با بیان اینکه اولویت شهرداری دوربین‌های امنیتی است، عنوان کرد: حدود ۶۴ میلیارد تومان قرارداد دوربین‌های پایش تصویری امضا شده و تاکنون ۲۸ میلیارد تومان آن تجهیزات خریداری و در حال نصب هستند و طبق مصوبه ۱۰۰ دوربین باید در کرمان نصب شود و تا انتهای آبان‌ماه همه تعهدات در این زمینه انجام می‌شود.

 سعید شعرباف شهردار کرمان در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان، گفت: ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی شهرداری برای اتصال فیبر دوربین‌های انجام شده و در حال حاضر حدود ۲۶ دوربین پلاک خوان در مدار است و مقرر است این دوربین‌ها به ۳۸ مورد برسد.

 او بیان کرد: حدود ۶۴ میلیارد تومان قرارداد دوربین‌های پایش تصویری امضا شده و تاکنون ۲۸ میلیارد تومان آن تجهیزات خریداری و در حال نصب هستند.

 شعرباف با بیان این مطلب که قرارداد فیبر نوری منعقد شده، تصریح کرد: اولویت شهرداری دوربین‌های امنیتی است و طبق مصوبه ۱۰۰ دوربین باید در کرمان نصب شود و تا انتهای آبان‌ماه همه تعهدات در این زمینه انجام می‌شود.

 شهردار کرمان ادامه داد: باید ۶۰ هکتار زمین تسطیح و زیرسازی برای ایجاد ۶۰ کارگاه ضایعاتی انجام شود و برای فازهای بعدی فراخوان داده خواهد شد و بخشی از کارگاه‌های ضایعاتی را به افراد اجاره می‌دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108082
2 نظرات
  1. وحید می گوید

    بجای خرج اضافی چندتا شغل برای مردم درست کنن

  2. ردیا می گوید

    بدبختا عجب ترسیدن خخخخ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.