مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان خبر داد


سرانه فضای آموزشی شهر کرمان از کشور پایین‌تر است

رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ساماندهی و رشد درآمدهای اختصاصی یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان است، گفت: ۲۸ فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان در راستای خلق درآمد پایدار ساخته می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی شهر کرمان از میانگین فضای آموزشی کشور و استان پایین‌تر است، گفت: ۱۵۰ کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی جدید در شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

 رضا رضایی صبح امروز در نشست تخصصی با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در ارتباط با اعتبارات آموزش‌وپرورش با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری جذب اعتبارات ملی توسط آموزش‌وپرورش استان، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش استان کرمان در زمینه جذب اعتبارات ملی در سال 1401 با جذب بیش از 600 میلیارد تومان بعد از استان سیستان و بلوچستان در رتبه دوم کشور قرار دارد.

 وی از جذب بودجه 177 میلیاردتومانی از محل اعتبارات استانی در سال 1401 نیز خبر داد و افزود: آموزش‌وپرورش استان در مجموع جذب اعتبارات ملی و استانی در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به جذب اعتبار هزار و 400 میلیاردتومانی از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به کرمان، گفت: آموزش‌وپرورش استان کرمان در زمینه جذب اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری نیز رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

 وی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان از میانگین فضای آموزشی کشور و استان نیز پایین‌تر است، ادامه داد: 150 کلاس درس در شهر کرمان و بیش از هزار کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی 1403-1402 در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 رضایی با اشاره به اینکه ساماندهی و رشد درآمدهای اختصاصی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان کرمان است، گفت: 28 فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان در راستای خلق درآمد پایدار ساخته می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107489
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.