ثبت‌نام ۹۰ درصد دانش‌آموزان کلاس اولی در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان کلاس اول، ۷۰ درصد دانش آموزان پایه هفتم و بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان پایه دهم تاکنون در استان ثبت‌نام شده‌اند.

به گزارش ایسنا، احمد اسکندری نسب صبح امروز شنبه -دوم مرداد- در نشست تخصصی شورای معاونان آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دانش آموزان پایه اولی در ۴۷ پایگاه در حال انجام است، گفت: بیش از ۶۰ درصد نوآموزان نوبت‌دهی شده و روند سنجش آن‌ها توسط پایگاه های سیار و ثابت در حال انجام است.

او ادامه داد: ثبت‌نام دانش آموزان پایه های ورودی اول ابتدایی، اول متوسطه و دهم به صورت الکترونیکی در حال انجام است و نیازی به حضور سایر پایه های تحصیلی جهت ثبت‌نام در مدرسه نیست و روند ثبت‌نام به صورت خودکار توسط مدارس انجام می شود.

اسکندری نسب افزود: ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir از ۲۸ تیر ماه سال جاری آغاز شده و در حال انجام است.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس در استان کرمان اندیشیده شده، گفت: آموزشی حضوری دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون تیزهوشان مرداد ماه اعلام می شود، گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نیز بعد از اخذ مجوز از ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

۸۲ درصد دانش آموزان استان تاکنون ثبت سفارش کتب درسی شده‌اند

اسکندری نسب ضمن تاکید بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان توسط اولیا و مدارس، افزود: بیش از ۸۲ درصد دانش آموزان استان تا کنون ثبت سفارش کتب درسی شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۸۵ درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان جهت توزیع در شهریور ماه ارسال شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرحله اول نقل و انتقالات فرهنگیان در استان از ۱۸ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری انجام شد و از ۲۶۲۱ نفر متقاضی با انتقالی ۶۳۲ نفر موافقت شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74294
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.