عصر روز چهارشنبه؛


حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه شهید باهنر

معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر روز چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در دانشگاه شهید باهنر با رئیس و معاونان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به معرفی ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه، سیاست‌ها و راهبردهای جدید این دانشگاه از جمله ارتباط با صنعت و حل مسائل جامعه پرداخت.

وی در ادامه به برخی از مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاه اشاره کرد و خواستار همراهی بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری علی‌الخصوص سازمان دانشجویان شد.

در این نشست امکانات، ظرفیت‌ها و همچنین مشکلات دانشگاه و راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های سازمان دانشجویان برای برطرف‌شدن این مشکلات موردبحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است: در حاشیه این نشست دکتر داداش‌پور و هیئت همراه در ادامه سفر خود از سلف‌سرویس دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه و فضاهای ورزشی دانشگاه بازدید به عمل‌آورده و در جریان کمبودها و مطالبات دانشجویان قرار گرفته و قول‌های مساعدی در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل و تعمیر پروژه‌های ورزشی، رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و امور رفاهی و خدمات مرکز مشاوره داد.

گفتنی است: در این جلسه دکتر قاسم محمدی‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن عسکری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اسماعیل شریفان معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر وحید میرزایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی و عبدالله مهتر نژاد مدیرکل حوزه دانشجویی و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110519
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.