مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:


دشمن به دنبال دایر نشدن مدارس است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دشمن مامور است که نگذارد کلاس های درس در سطح کشور دایر باشد اما ما می توانیم به عنوان یک فرد آگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی از خود مراقبت کنیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “احمد اسکندری نسب” صبح امروز ۱۲ آبان ماه در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز در کرمان گفت: خانواده آموزش و پرورش در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و ۵۰۰۰ معلم تقدیم دفاع از کشور کرد.

وی اظهار کرد: شهید فهمیده نشان داد که نوجوانان و جوانان نیز می توانند از ایثارگران واقعی این دیار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با یادآوری تاریخ جنگ عنوان کرد: مردم ایران هشت سال با اراده آهنین در مقابل دشمن ایستادند و دانش آموزان با ندای رهبر و امامشان به مناطق عملیاتی اعزام می شدند و جزو مخلص ترین افرادی بودند که در صحنه جنگ حضور داشتند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس مردانه ایستادند و حماسه های جاویدی ایجاد کردند، افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و به واسطه آنها باید مسیر آبادانی و توسعه کشور پر رونق تر باشد.

اسکندری نسب بر لزوم اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: دانش آموزان باید با حضور گسترده خودشان در همه برنامه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، پرورشی و ‌… به مقوله ارزشمند گام دوم انقلاب تجلی دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: اعتقاد ما این است که براساس اسناد بالادستی دانش آموزی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر گام دوم انقلاب تعلیم دهیم و تربیت کنیم.

وی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سخن به میان آورد و با یادآوری رشادت های ایشان در طول چهار دهه اخیر عنوان کرد: سردار سلیمانی نشان داد که با بیداردلی، شهامت و صداقت در کنار یکدیگر می توان کشور را از مسیرهای سخت عبور داد.

اسکندری نسب کانون اصلی تعلیم، تربیت و تحول را مدرسه دانست و عنوان کرد: باید به مدرسه به عنوان جایگاه اصلی آن پرداخته شود و مدارس باید سرزنده باشند زیرا آینده سازان کشور در این مکان پرورش می یابند.

وی ایجاد یاس و ناامیدی در خانواده ها و دانش آموزان را از اقدامات دشمن در راستای کاهش سطح علمی نوجوانان و جوانان و کمرنگ کردن حضور دانش آموزان در مدرسه برشمرد و گفت: دشمن مامور است که نگذارد کلاس های درس در سطح کشور دایر باشد اما ما می توانیم به عنوان یک فرد آگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی از خود مراقبت کنیم و هر دانش آموزی از کلاس درس فاصله بگیرد به همان اندازه دشمن خوشحال می شود که باید دشمن را مایوس کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: آینده متعلق به شماست لذا به دستورالعمل های بهداشتی توجه کنید و در کلاس های درس براساس دستورالعمل ها حضور یابید و بدانید با هر افت تحصیلی اول جوانان و نوجوانان و سپس کشور آسیب خواهد دید.

وی تاکید کرد: در صورت دادن مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۵ آبان ماه بر اساس دستورالعمل ها مدارس به صورت حضوری دایر می شوند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه شایسته است همه دانش آموزان عضو سازمان بسیج دانش آموزی باشند، خطاب به دانش آموزان گفت: گول ترفندهای دشمن را نخورید و برای آینده خود و کشور تلاش کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79291
1 نظر
  1. رضا می گوید

    چه ربطی به دشمن داره؟؟ چراجفنگ میگی؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.