ساخت بیش از 7 هزار واحد برای فرهنگیان استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان از آغاز عملیات ساخت بیش از 7 هزار و 600 واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر کل مسکن و شهرسازی استان از آغاز عملیات ساخت بیش از 7 هزار و 600 واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه ساخت مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: کلنگ احداث مسکن فرهنگیان در شهرستان های کرمان و جیرفت  با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس به زمین می خورد.

وی افزود: پیگیری ساخت مسکن ویژه فرهنگیان فاقد مسکن که اطلاعات آنها در سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان تایید شده است در سایر شهرستان ها و مناطق نیز در دستور کار است.

اسکندری نسب تصریح کرد: از جمع همکاران فرهنگی فاقد مسکن که برای تامین مسکن ثبت نام کرده اند هفت هزار و 600 نفر تایید شده اند که مقرر شده از وام 110 میلیون تومانی هم از طریق تعاونی مسکن فرهنگیان بهره مند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با مکاتبات صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات لازم جهت اصلاحیه مشخصات افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ و در راستای پاسخ به تقاضای همکاران فرهنگی، طی هماهنگی های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه profile.medu.ir کارتابل فرهنگیان و maskan.medu.ir سامانه مسکن فرهنگیان از تاریخ 29 اردیبهشت 99 لغایت 20 خردادماه سال جاری فعال شده است.

احمد اسکندری نسب افزود: ضروری است فرهنگیان شاغل و باز نشسته متقاضی دریافت مسکن فرهنگیان  برای ویرایش  اطلاعات خود  در زمان تعیین شده به maskan.medu.ir سایت مسکن فرهنگیان مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50500
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.