امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای شنبه 17 خرداد 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:58 – مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به افزایش خشونت‌های فردی و اجتماعی در دوران کرونایی تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد در حوزه مربوط به اختلافات و دعواهای خانوادگی بعد از نوروز امسال سیر صعودی پیدا کرده و بین ۲تا ۳ برابر شده که این مساله قابل تامل است. / ایسنا

9:31 – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان از آغاز عملیات ساخت بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.

ساخت بیش از ۷ هزار واحد برای فرهنگیان

10:41 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش تند باد‌های لحظه‌ای در استان کرمان یش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان | تندبادهای لحظه‌ای در استان

10:45 – معاون فنی مرکز بهداشت جیرفت می گوید: عقب انداختن واکسن کودکان به دلیل رتس از کرونا می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

عقب انداختن واکسیناسیون کودکان می تواند فاجعه به بار بیاورد

11:18 – معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی و تأکید بر اصل فاصله گذاری فیزیکی دانش آموزان در حال برگزاری است.

برگزاری امتحانات نهایی در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

11:28 – پرواز امروز صبح خط هوایی تابان به مقصد تهران به دلیل نقص فنی کنسل شد.

نقص فنی؛ پرواز تابان به تهران را کنسل کرد

12:15 – قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۳ خرداد ۹۹ | کاهش قیمت دلار

12:39 – رییس سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان می گوید: خرید تضمینی گوجه فرنگی ادامه دارد اما برای بریدن پای دلال ها از این مسأله سازمان جهادکشاورزی باید لیست کشاورزان گوجه کار را به مراکز خرید سازمان تعاون روستایی بفرستد.

ضرورت کوتاه کردن دست دلال ها از خرید حمایتی گوجه فرنگی در جنوب

13:32 –  در پی پیام یکی از مخاطبان «کرمان نو» رییس اداره آب و فاضلاب جیرفت دلیل مشکل کم فشاری و حتی قطعی آب در این روستا را استفاده غیرمجاز از آب شرب عنوان کرد.

انشعاب غیرمجاز؛ دلیل بی آبی اهالی روستای ساغری جیرفت

13:50 – استاندار کرمان از اختیار ایجاد محدودیت‌ در جهت کاهش ازدحام مراجعین و کنترل کرونا به مدیران ادارات در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان تا پایان خرداد ماه خبر داد.

محدودیت در جنوب کرمان | استاندار کرمان: ضوابط جدید تنظیم شود

14:01 – در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان به ریاست استاندار مصوب شد تمامی امتحانات دانشگاه آزاد در همه مقاطع به صورت مجازی برگزار شود.

برگزاری مجازی تمامی امتحانات دانشگاه آزاد در همه مقاطع

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.