سه هزار و ۶۴ ملک آموزش‌وپروش کرمان سند ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان می‌گوید از ۵ هزار و ۵۲ ملکی که متعلق به این اداره‌کل است، بیش از ۶۰ درصد آن‌ها فاقد سند هستند.

احمد اسکندری نسب در آیین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد استان بر تسریع در مستندسازی املاک آموزش و پرورش تاکید کرد.

او گفت: پیشگیری از تعرض به املاک آموزش و پرورش ضررویست و اغلب این املاک بدون سند با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت، مستند می‌شوند.

 در راستای سرعت بخشی به فرآیند مستندسازی املاک، هماهنگی های لازم بین ادارات کل ثبت و اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران مناطق ۳۲ گانه آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

احمد اسکندری نسب از امضای تفاهم‌نامه سه جانبه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد برای سنددار کردن املاک آموزش پرورش در روستاها و شهرهای کوچک خبر داد.

او گفت: این تفاهم نامه شامل سرعت بخشی به امر معرفی و تثبیت مالکیت دولت و مستند سازی اراضی و املاک آموزش و پرورش واقع در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

اسکندری نسب با بیان اینکه در سال نود و نه برای ۵۶ ملک آموزش و پرورش سند اخذ شده است اظهار کرد: ۲۸۱  سند دفترچه ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا وی افزود: ۳۰۶ سند تک برگ زرد املاک آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ به بنفش تبدیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۵۲  ملک دارد گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۴  ملک فاقد سند هستند و یک هزار ۹۸۸ ملک نیز سند دارند که اکثر آنها در دو سال اخیر اخذ شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66164
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.