مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:


مدارس کپری در شهرستان رودبار جنوب برچیده خواهند شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رایزنی با خیرین تا یک سال آینده مدارس کپری در شهرستان رودبار جنوب برچیده خواهند شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان رضا رضایی در آیین افتتاح این سالن خدمت به دانش آموزان مناطق محروم را توفیق الهی دانست و گفت: با تمام وجود در آموزش‌وپرورش استان در راستای تحقق عدالت آموزشی و محرومیت‌زدایی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به وجود ۸ مدرسه کپری در شهرستان رودبار جنوب خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رایزنی با خیرین تا یک سال آینده مدارس کپری در شهرستان رودبار جنوب برچیده خواهند شد.

رضایی با اشاره به نقش فضای آموزشی امن در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری اظهار کرد: از مشارکت خیرین و ظرفیت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس جهت بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس سراسر استان به‌ویژه رودبار جنوب استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از ساخت دو مجتمع بزرگ شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه در رودبار جنوب توسط خیرین خبر داد و گفت: خیرین علاوه بر پرداخت هزینه ساخت این مدارس هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان را نیز متقبل شده است.

رضایی تجهیز مدارس جنوبی به ابزارهای آموزشی را نیز ضروری دانست گفت: تجهیز مدارس ضروری است اما نگهداری وسایل ضرورتی انکارناپذیرتر است.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص نگهداری از تجهیزات و اموال عمومی تأکید کرد و گفت: باید دانش آموزان را درزمینهٔ نگهداری از اموال عمومی آموزش دهیم.

بر پایه گزارش طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش‌وپرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان  سالن همایش فرهنگیان رودبار با ظرفیت ۳۰۰ نفر  و اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی آموزش‌وپرورش استان افتتاح شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83248
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.