۲۴ بهمن تا ۵ اسفند؛ زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان و مکان برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان هشتمین آزمون استخدام پیمانی سال۱۳۹۹ آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زمان مراجعه پذیرفته‎‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش استان کرمان از  جمعه ۲۴بهمن  تا ۵ اسفند است.

به گفته میرحسینی مکان این مصاحبه در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیرالدین طوسی و پردیس شهید باهنر (سایت علامه طباطبایی) اعلام شده است.

میرحسینی تاکید کرد: داوطلبان باید طبق جدول زمانبندی برای تشکیل پرونده، بررسی مدارک، معاینات پزشکی یک روز قبل از زمان مصاحبه تخصصی به دانشگاه فرهنگیان ـ پردیس شهید باهنر (سایت علامه طباطبایی) حضور داشته باشند.

او ادامه داد: روز بعد برای انجام مصاحبه برادران به پردیس خواجه نصیرالدین طوسی و خواهران به پردیس شهید باهنر (سایت علامه طباطبایی) مراجعه کنند.

 با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر موارد زیر  تاکیدشده است:

۱ ـ مراکز مجری مصاحبه از پذیرفتن همراه داوطلبان معذور هستند و فقط شخص داوطلب امکان حضور در محل پردیس‌های مجری مصاحبه را دارد و از ورود همراهان به محوطه پردیس‌ها جلوگیری خواهد شد.

۲ـ داوطلبان علاوه بر همراه داشتن مدارک لازم برای مصاحبه ضروری است وسایل بهداشتی مانند ماسک، شیلد (طلق شفاف محافظ چهره)، دستکش، مایع ضدعفونی کننده دست، خودکار شخصی و آب معدنی به همراه داشته باشند.

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان درباره مصاحبه پذیرفته شدگان مبتلا به کرونا گفت: معرفی شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ (کرونا) شده و در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند، به شرطی که در طول مدت بررسی اسناد و مدارک داوطلبان به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده و مدارک لازم را از سوی خود، ولی یا نماینده قانونی ارائه کنند، مصاحبه از آن ها، حداکثر تا تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در صورت تایید سلامت او از سوی پزشک معتمد آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت و به منظور صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسر نخواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64480
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.