شناسایی ۵۴۹۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در کرمان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب و شناسایی پنج هزار و ۴۹۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره متوسطه در استان کرمان خبر داد.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان پنج هزار و ۴۹۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره متوسطه در استان کرمان شناسایی و جذب شده اند.

حبیب اللهی ضمن قدردانی از اهتمام جدی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در جذب دانش آموزان تارک تحصیل افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین حقوق انسان ها، حق تعلیم و تربیت است.

او ادامه داد: آموزش و یادگیری یکی از مصادیق تحقق عدالت آموزشی پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پژوهش محوری یکی از ارکان مهم نظام آموزشی است، گفت: دومین جشنواره علمی – پژوهشی در سال تحصیلی جاری در پژوهش سراها برگزار می شود که با برنامه ریزی بهتر می توانیم گام‌های موثرتری در نهادینه سازی پژوهش محوری برداریم.

حبیب اللهی با توجه به اهمیت به کارگیری نیروی انسانی پژوهش باور و متخصص در پژوهش سراها گفت: در پژوهش سراها از مدیر تا همه کارکنان باید علاقه مندی و سوابق پژوهشی داشته باشد تا بتوانند معلمان و دانش آموزان پژوهشگر را جذب کنند و موجب ایجاد انگیزه در آن ها شوند.

او در خصوص فرآیندها، برنامه ها و تحقق اهداف آموزشی گفت: نظارت های میدانی توسط تیم آموزشی و تخصصی و نظارت بالینی توسط سرگروه های آموزشی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61805
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.