توزیع کنندگان نفت زیر ذره‌بین فرمانداری جیرفت| گران‌فروشی را به ۱۲۴ گزارش کنید

فرماندار جیرفت با اشاره به دغدغه‌های مردم در زمینه تامین نفت و سلیندر گاز، گفت: شخصا پیگیر این مساله هستم و تیمی از فرمانداری به طور مداوم در حال رصد توزیع کنندگان نفت سفید و سیلندر گاز است.

چند روزی است که اهالی جنوب استان در این شرایط کرونایی باید در صف‌های طولانی بایستند تا بتوانند نفت سفید دریافت کنند.

فرماندار جیرفت دلیل این صف‌های طولانی را مراجعه همزمان مردم دریک بازه زمانی می‌داند.

عطاپور می‌گوید:‌ اگر مردم از ابتدای آغاز توزیع نفت سفید اقدام به دریافت نفت می‌کردند، امروز شاهد صف‌های طولانی در مقابل مراکز توزیع نبودیم.

فرماندار جیرفت ادامه داد: شخصا پیگیر تامین نفت و سلیندر گاز هستم و تیمی از فرمانداری به طور مداوم در حال رصد توزیع کنندگان نفت سفید و سیلندر گاز است. 

به گفته او تاکنون ۱۵ میلیون لیتر نفت در این شهرستان توزیع شده است.

او همچنین یکی از مشکلات توزیع نفت سفید را در حوزه حمل و نقل تانکرهای حمل مواد سوختی عنوان کرد و از توزیع نفت سفید در سطح شهرستان خبر داد.

عطاپور تعداد توزیع کنندگان نفت سفید در سطح شهرستان جیرفت را ۷۲ نمایندگی اعلام کرد.

فرماندار جیرفت از بازرسی مداوم مراکز توزیع نفت سفید و سلیندر گاز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مردم هر گونه گرانفروشی را به شماره ۱۲۴ و تخلف در توزیع نفت را به شرکت نفت گزارش دهند.

او همچنین به سرمازدگی محصولات کشاورزی در هشتم دی‌ماه سال جاری اشاره کرد و از ورود خسارت به یکهزار و ۱۰ هکتار مزرعه و گلخانه شهرستان جیرفت خبر داد.

فرماندار جیرفت خسارت وارد شده سرما به بخش کشاورزی این شهرستان را ۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بعد از این تاریخ هم سرمازدگی در سطح شهرستان داشتیم که میزان برآورد خسارات در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

خسارت ۱۶۳ میلیارد تومانی سرما به کشاورزان جنوبی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61813
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.