پس از چندین جلسه بحث و تنش در شورای شهر کرمان؛


جزئیات بودجه سال آینده شهرداری با حداقل رأی به تصویب رسید

بودجه شهرداری کرمان برای سال ۱۴۰۳ با ۶ رأی موافق ۳ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع به تصویب رسید، برخی از اعضای شورای شهر کرمان معتقد بودند برای تدوین جزئیات بودجه زمان زیادی گذاشته نشده و با تصویب آن در این برهه زمانی مخالف بودند.

به گزارش کرمان‌نو در نشست فوق‌العاده‌ای که صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ برای تصویب جزئیات بودجه شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد، برخی از اعضای شورای شهر مانند محمد امینی‌زاده، محمود بابایی و عشرت کردستانی با تصویب جزئیات در این نشست مخالف بودند و معتقد بودند برخی موارد مانند تخفیفات، عدالت منطقه‌ای در پروژه‌های عمرانی مناطق و موارد دیگر مورد بررسی دقیق قرار نگرفته است.

شورای شهر کرمان روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند هم جلسه دیگری گذاشته بود، اما اعضای مخالف معتقد بودند جزئیات بودجه دیر به دستشان رسیده و مطالعه نکردند.

در مقابل اعضای دیگر شورا معتقد بودند شورای شهر وقت موردنیاز و حتی بیشتر را برای تدوین بودجه گذاشته و دیگر نیازی به زمان بیشتر نیست.

از طرفی امینی‌زاده و بابایی که در دانشگاه مشغول به کار هستند، معتقد بودند جلسات تدوین جزئیات بودجه و تبصره‌ها در زمان‌هایی برگزار شده که آن‌ها نمی‌توانستند حضور داشته باشند.

در نهایت پیشنهاد اعضای مخالف موکول رأی‌گیری به جلسه دیگری بود. اما این موضوع رأی نیاورد و در پایان جزئیات بودجه ۱۴۰۳ با رأی موافق تنها ۶ عضو به تصویب شورای شهر رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116097
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.